steffe
"Mannen som talar med whisky"
Det enda som är "Café" på den är sadeln och baklyset.Fast hur får man det där till racer? Café eller inte...
Clip on, rear sets etc etc saknas.
Det enda som är "Café" på den är sadeln och baklyset.Fast hur får man det där till racer? Café eller inte...
Den är löjligt billig, fulla 500, går att återställa och finns i Stockholm.Den här kommer inte bli gammal på Blocket:
Touring säljes i hela Sverige | Blocket
Blocket är hela Sveriges marknadsplats inom kategorin touring säljes i hela sverige med över 7130 annonserwww.blocket.se
Den där stilen har ju funnits i amerikatt länge nu. Stackars hoj.Av alla konstiga kaffe-rejser och andra byggstilar som jag tyvärr inte begriper, så har jag ändå störst förståelse för den här.
Den skickar i alla fall ett budskap till mig: "- Jag skiter i allt, tror du jag bryr mig, fuck världen"
Ganska komplett tycker jag.
Dock tycker jag att hållare för pumphagel saknas, och kanske någon fastnajad döskalle.
View attachment 460363
Småsaker egentligen. Den går inte att köra från platsen eftersom den är obes, och jag har ingen släpkärra eller dragkrok. Ingenstans att ha den. Och jag har redan två hojar. Men visst blir man sugen.Den är löjligt billig, fulla 500, går att återställa och finns i Stockholm.
Vad hindrar dig?
Den går inte att köra från platsen eftersom den är obes
Småsaker egentligen. /.../ jag har redan två hojar.
Småsaker egentligen. Den går inte att köra från platsen eftersom den är obes, och jag har ingen släpkärra eller dragkrok. Ingenstans att ha den. Och jag har redan två hojar. Men visst blir man sugen.
Suzuki RG 500 - från mobile.de
Vad tror ni om denna best?
View attachment 460366
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/...searchId=96622616-8a06-beb8-d72e-a8c53f84a4e4
Saftigt pris, men om byggkvalitén är topp så är det kanske en bra affär?
Ball hoj, men nån bra affär lär det aldrig bli. En orörd originalare kommer att hålla värdet betydligt bättre.Suzuki RG 500 - från mobile.de
Vad tror ni om denna best?
View attachment 460366
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/...searchId=96622616-8a06-beb8-d72e-a8c53f84a4e4
Saftigt pris, men om byggkvalitén är topp så är det kanske en bra affär?
Ett måste för den nyblivne ghostriderJamen den har ju döskalle i mätaren. Vet inte hur jag klarat mig genom åren utan det.
Jag har någonstans i gömmorna bilder på T C och någon brutta på en hoj i Sevilla, som dras runt i gränderna på en släpvagn.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|