Den kör du hem på en förmiddag
Den kör du hem på en förmiddag
Snabbare på innan Tammer klipper den !!
För dyr och för långt bort...Snabbare på innan Tammer klipper den !!
Kan tänkas att någon varumärkesägande koncern har lite åsikter om namnvalet...Passa på att köpa en Harley, ny i kartong!
Ett roligt pyssel i anslutning till midsommarstången kanske?
Scooter säljes i hela Sverige | Blocket
Blocket är hela Sveriges marknadsplats inom kategorin scooter säljes i hela sverige med över 798 annonserwww.blocket.se
View attachment 499259
Tror du man kan pruta något?För oss som inte är stenhårda, men ändå vill in i HD världen:
Harley Davidson x-90 minibike säljes i Huddinge | Blocket
60000 kr - Custom - Huddinge - 90 cc mini mc En av få tillverkade och dessutom svensksåld (Till dig som redan har allt) HD x90 shortster mini aermacchi Ca 1...www.blocket.se
View attachment 499302
Då trodde man att Hondas Monkeybike var överprissatt...För oss som inte är stenhårda, men ändå vill in i HD världen:
Harley Davidson x-90 minibike säljes i Huddinge | Blocket
60000 kr - Custom - Huddinge - 90 cc mini mc En av få tillverkade och dessutom svensksåld (Till dig som redan har allt) HD x90 shortster mini aermacchi Ca 1...www.blocket.se
View attachment 499302
De är säkert snälla iom att det är ett fordon för dem med funktionsvariation.Kan tänkas att någon varumärkesägande koncern har lite åsikter om namnvalet...
Tveksamt - vill du ha en motorcykel så finns det bättre o modernare för den pengen. Vill du ha en samlarhoj så finns det intressantare, men med mer mil, för samma pengar. Om man absolut vill ha en CX500E i mint condition så kanske, men kan inte komma på vem det skulle vara - spelar pengarna ingen roll så köper man ändå inte denna hoj. Vi får väl se......Hittar en sån här ett hem?
Touring säljes i hela Sverige | Blocket
Blocket är hela Sveriges marknadsplats inom kategorin touring säljes i hela sverige med över 5867 annonserwww.blocket.se
View attachment 499339
Jag körde 172 mil Luleå-Lofoten-Andenes-Harstad-Jokkmokk-Luleå utan bakbroms på min R100RS -78... #bromsarmestframändåModigt att köra 2-4 mil helt utan bakbroms ändå ( citat ur den skitlånga känsloladdade texten )
Använder fotbroms max 2% av alla inbromsningar, ska jag skämmas? Tycker inte att fotbromsen har någon funktion i vardagskörning eftersom den tar så lite.Jag körde 172 mil Luleå-Lofoten-Andenes-Harstad-Jokkmokk-Luleå utan bakbroms på min R100RS -78... #bromsarmestframändå
Nja, jag tror att man använder den mer än vad man tänker på egentligen. Särskilt vid lågfartmanövrer...Använder fotbroms max 2% av alla inbromsningar, ska jag skämmas? Tycker inte att fotbromsen har någon funktion i vardagskörning eftersom den tar så lite.
Den har nog redan hittat sitt hem som den aldrig kommer lämna.Hittar en sån här ett hem?
Blocket är hela Sveriges marknadsplats inom kategorin touring säljes i hela sverige med över 5867 annonserwww.blocket.se
View attachment 499339
Det är en riktigt trevlig hoj, som dessutom lätt går över tiotusen mil. Skön brukshoj, lite motorcyklarna svar på Volvo 240. Jag hade en så en gång. Men samlarhoj? Knappast, och det hjälper inte att den bara gått några hundra mil.Hittar en sån här ett hem?
View attachment 499339
Som en fyrbåk i becksvart natt lyser du upp vår tillvaro med knivskarp analys. Ja, t o m i själva ordet anar man ljuset.Det är en riktigt trevlig hoj, som dessutom lätt går över tiotusen mil. Skön brukshoj, lite motorcyklarna svar på Volvo 240. Jag hade en så en gång. Men samlarhoj? Knappast, och det hjälper inte att den bara gått några hundra mil.
https://www.blocket.se/annons/skane/yamaha_v_max/1400881407På tal om löjliga priser på gamla motorcyklar
Blocket är hela Sveriges marknadsplats inom kategorin touring säljes i hela sverige med över 6722 annonserwww.blocket.se
Det finns t.ex. mycket färre Yamaha V-Max till salu än CBX 1000. Borde V-Maxen också ligga i samma prisspann då?
Köp ett vrak renovera. Kostaren del det också!På tal om löjliga priser på gamla motorcyklar
Blocket är hela Sveriges marknadsplats inom kategorin touring säljes i hela sverige med över 6722 annonserwww.blocket.se
Det finns t.ex. mycket färre Yamaha V-Max till salu än CBX 1000. Borde V-Maxen också ligga i samma prisspann då?
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|
Lego Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
Transportstyrelsen höjer avgifter från nyår
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
|
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|