Sport säljes i hela Sverige | Blocket
Blocket är hela Sveriges marknadsplats inom kategorin sport säljes i hela sverige med över 875 annonser
www.blocket.se
En blivande cafébratscrambler?
View attachment 501937
Sport säljes i hela Sverige | Blocket
Blocket är hela Sveriges marknadsplats inom kategorin sport säljes i hela sverige med över 875 annonserwww.blocket.se
En blivande cafébratscrambler?
Ah en vattenbuffel, var nära att köpa en sådan då alla andra körde Honda 750.Precis! Något att sätta kapen i.
Annan udda fågel:
View attachment 501938Honda NS250R 1984 säljes i Mark | Blocket
45000 kr - Sport - Mark - Hej, Honda NS250R i fint skick! Hojjen har varit i trafik i Japan, Grekland och importerades av mig för ca två år sedan. Rolig ho...www.blocket.se
Edit:
En särling till i bakgrunden:
View attachment 501939
Stukad vattenbuffel med expansionskammare, minsann!
Jag skulle faktiskt bli riktigt förvånad om det finns en enda potentiell köpare i Sverige till denna skapelse
Övrigt säljes i hela Sverige | Blocket
Blocket är hela Sveriges marknadsplats inom kategorin övrigt säljes i hela sverige med över 452 annonserwww.blocket.se
View attachment 501968
Det finns många miljömuppar i Sverige.Jag skulle faktiskt bli riktigt förvånad om det finns en enda potentiell köpare i Sverige till denna skapelse
Blocket är hela Sveriges marknadsplats inom kategorin övrigt säljes i hela sverige med över 452 annonserwww.blocket.se
View attachment 501968
Samma här....Hade kunnat tänka mig en sån som pendlarhoj, om jag hade behövt det vill säga.
Gillar ändå konceptet på något sätt, en smidig eldriven stadshoj som ser lite fräsig ut. Men för runt 30' då.Jag skulle faktiskt bli riktigt förvånad om det finns en enda potentiell köpare i Sverige till denna skapelse
View attachment 501968
Och det menar du inte att ALLA andra hojars display har? De flesta har ju inte ens färgdisplay eller en fungerande soppamätare. Full full full! TOM TANK!! - sen räcker soppan 18 mil till...Gillar ändå konceptet på något sätt, en smidig eldriven stadshoj som ser lite fräsig ut. Men för runt 30' då.
Och med tanke på att displayens typ- och gränssnitt skriker billig kinesisk elektronik från pass 2008 så blir jag ännu mer skeptisk. (Bild från annan RGNT på blocket)
View attachment 501969
Så må det vara, men de flesta andra hojar presenterar åtminstone informationen på ett estetiskt mer tilltalande sätt!Och det menar du inte att ALLA andra hojars display har? De flesta har ju inte ens färgdisplay eller en fungerande soppamätare. Full full full! TOM TANK!! - sen räcker soppan 18 mil till...
Vad som är estetiskt tilltalande ligger väl i betraktarens ögon. Det du tycker är fult kan jag tycka är snyggt!Så må det vara, men de flesta andra hojar presenterar åtminstone informationen på ett estetiskt mer tilltalande sätt!
Absolut, men det är ju ganska uppenbart att man i RGNTs fall inte direkt har ansträngt sig för att göra en snygg display? Typsnittet är ju samma som har använts i taskigt översatta manualer för billig kinesisk skit under de senaste 25+ åren. Inget som direkt utstrålar kvalitet.Vad som är estetiskt tilltalande ligger väl i betraktarens ögon. Det du tycker är fult kan jag tycka är snyggt!
Så tänker jag också, det finns en massa saker, speciellt i hojvärlden, som jag personligen tycker saknar existensberättigande.Vad som är estetiskt tilltalande ligger väl i betraktarens ögon. Det du tycker är fult kan jag tycka är snyggt!
Det går trots allt att förstå varför.Denna har säkert varit uppe redan, men.... 5 km sen 1988
Yamaha XV535 Virago Endast 5km / Helt ny säljes i Mellerud | Blocket
45000 kr - Custom - Mellerud - Yamaha XV535 Virago från 1988. En helt unik Yamaha som endast rullat 5KM Sedan ny. Absolut nyskick. Såldes ny 28/10-1988 av Z...www.blocket.se
View attachment 501990
Nyskick! Omlackad från röd till gul och i samband med det så kläddes väl dynan om i en diarrebrun nyans. Inte ens Tammer vill ha den.Denna har säkert varit uppe redan, men.... 5 km sen 1988
45000 kr - Custom - Mellerud - Yamaha XV535 Virago från 1988. En helt unik Yamaha som endast rullat 5KM Sedan ny. Absolut nyskick. Såldes ny 28/10-1988 av Z...www.blocket.se
View attachment 501990
Han kan ju bara ha missat den.....Inte ens Tammer vill ha den.
Denna har säkert varit uppe redan, men.... 5 km sen 1988
View attachment 501990
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |