Viktor L
Moderator
Skummat igenom tråden lite nu. Fy fan, folk tappar fort fokus på det aktuella problemet...
Tacka gudarna för det!
Utan att döma så var nog dags att tillkännage sig efter några sömnlösa nätter.
Håller tummarna för att kompisen ska bättra sig!
Update:
Föraren har gett sig till känna nu....
Och det var ingen stulen hoj som användes, vill bara klargöra detta så att folk som kanske misstänker att deras stulna hoj har varit inblandad kan släppa den tanken.
Jag kan inte beskriva i ord ens hur otroligt jävla skönt det känns just nu. Att killen är fast hjälper inte min bästavän som har det jäkligt kämpigt just nu, men denhär killen får iaf lära sig att man tids nog får betala för sina misstag. Vilket han inte verkade så villig på att göra till en början... Men verkligheten kom ikapp även honom....
Och som en sista grej vill jag bara säga, ta det lugnt på bulten för fan!
Nästa gång kanske det är din tur att bli nerprejjad av någon, eller så är det kanske du som gör misstaget att prejja någon av vägen. För misstag kan vi alla göra! Man vet aldrig när olyckan är framme, men man kan ändå alltid göra sitt yttersta för att försöka undvika den och med det sagt, välja andra vägar! Eller så fortsätter man köra bulten, och därmed lägger över sitt liv helt i andra händer. för det är fan så jag ser det när det gäller den vägen medtanke på hur folk kör som....
Och återigen. Tusen tack till alla som har hjälp till i sökandet efter den vållande! Ni har gjort ett kanonjobb även fast det i slutändan inte behövde i just dethär fallet.
Tacka gudarna för det!
Utan att döma så var nog dags att tillkännage sig efter några sömnlösa nätter.
Håller tummarna för att kompisen ska bättra sig!
Last edited: