Med risk för att bli idiot-förklarad så har det hänt ett par saker genom livet som man funderat på hur i h-e det hänger ihop. Tar en story ivf, bodde i en och samma lägenhet i ca 6 år. Under den tiden så bodde jag med 2 olika tjejer i den lyan (under olika tidsepoker, snuskpellar), samt en och annan "övernattare". Något som var lite lustigt var att ena tjejen som jag bodde med hade en förmåga att vakna mitt i natten skrikandes. Hon förklarade att en kvinna lutade sig in över sängen, och sedan försvinner / tonar bort. Detta hände 1-2 ggr i månaden. Lite lustigt tyckte jag, men hon var verkligen vettskrämd. Ett tag efter att vi gjorde slut så flyttade en ny tjej in, allt var frid och fröjd, tills jag vaknar av att den nya tjejen gallskriker mitt i natten att ........ you guessed it ...... en kvinna lutar sig in över sängen och sedan tonar bort! Då börjar man fundera! När sedan en "kk" också börjar vakna mitt i natten och beskriva samma sak så blir man lite fundersam iaf.
3 av varandra oberoende kvinnor upplever samma sak, jag har själv "sett" siluetten, men alltid tyckt att nyvakna ögon ser så mycket lustiga saker och varit nöjd med det.
//D