"Det här köpte jag idag!"-tråden

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Inte idag men häromdagen fick äntligen jag tummen ur och beställde mitt 7,5kg tunga gjutgärnsgaller till Webern.
Grillar alltid mycket men i år skall det djävlar i mig slås rekord! :banana :brinnerup
cig-1.jpg

Fint, kan tipsa er med ica kort att de har Weber One Touch Premium 57cm för hyffsat pris nu.

--------

Själv fick jag hem mina nya Oakley Holbrook, http://www.prisjakt.nu/produkt.php?g=622228
Ett par vita så man har både vita o svarta.

S84

När du minst anar det!
Gick med
10 Apr 2008
Hoj
Halvt bobbrad
Ska iofs fixa jägarexamen så man kanske har anledning ändå.

Nu kanske jag blandar ihop dig med nån men var du inte i Norge o jobba? :va

Isf kan jag tipsa om och ta jägarexamen här. Enkelt, billigt och gäller överallt! :tummenupp

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Hoj
monark
På 'Grillhouse'
http://www.grillhouse.se/grill-bbq-tillbehor/cig-gjutjarnsgaller-till-57cm-klotgrillar.html

Smakar det så kostar det.. Mitt gamla rostfria är bortom räddning så jag kostade på ett galler som har potential att överleva Webern. Hinner jag få det till helgen skall jag återkomma med ett utlåtande...

Har varit sugen på ett dylikt ett tag, men helt ärligt är det nog skötseln som har stoppat mig hitintills.

Så ett utlåtande på huruvida det rostar över natten ser jag fram emot, för efter grillningen är jag oftast både för mätt och för full för att orka ge mig på något galler.

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Har varit sugen på ett dylikt ett tag, men helt ärligt är det nog skötseln som har stoppat mig hitintills.

Så ett utlåtande på huruvida det rostar över natten ser jag fram emot, för efter grillningen är jag oftast både för mätt och för full för att orka ge mig på något galler.

Elda rödglödgat, gnid in med salt och olja. Funkade när vi gjorde muurikkor iaf. Stålplåtar då visserligen.

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Äähh, va hade jag förväntat mig, seriösa svar på SH? pft!

Aja. slut på OT då.
Blivit solglasögonsberoende så drog hem ett par Oakley Dispatch också :gnissla

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Köpte ett framhjulsstöd på bilbutteriks. Funkar hittills som det ska. Blir bättre med plats kring hojen nu när den står upprätt. Blir nog ett par till till de andra hojarna som ska få plats.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
En sån däringa konstig maskin. Svår innan man får in snitsen på den men sen går det utav bara helvete!

DSC_1068.jpg

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...