"Det här köpte jag idag!"-tråden

Gick med
29 Apr 2009
Hoj
RD07A
10st

cnc1.jpg

cnc2.jpg

Mike.L

Mike.L
Gick med
9 Feb 2011
Hoj
KTM 890 r-2022
En sån här blev det Airoh-GP500-Iaonne-Yellow.jpg ,, Men Gul Hm? Ska nog lämna till någon som ska få Airbrusha den så blir den säkert fin ;)

Gick med
29 Apr 2009
Hoj
RD07A
En Slamsung S3 4G blev det idag, kosta gratis :banana: En modell jag annars skulle hoppat över men S4'an går inte att tjöpa ännu ändå = barnsjukdomar, fel processor och kanske o eventuellt kommer det en S4 "Active" senare i sommar.

Rockmorsan

Långsamtgående fordon
Gick med
28 Aug 2011
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
Jävulusiskt nöjd av dagens inköp, nu måste det bli en endurohoj snart också

Bifogat

• image.jpg
    image.jpg
    227 KB · Visningar: 151

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Billiga pjucks på lelles. :D Riktigt luftiga och jävliga dessutom, och de blev nog glada när de blev av med dem med.
433021-37.jpg
Samt en uppgradering av ryggskyddet med. Var jävligt dags... :näsblod
187601400106.jpg

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
En arbethäst, hoppas jag... Nu ska jag bara hitta takräcken, dragkrok och lite inredning till en Jumpy också.
4159534903.jpg

[Tim]

Fotogenic.
Gick med
3 Nov 2004
Hoj
Z500 när det ska drickas kaffe och RM250 när det ska grillas korv!
Ser fin ut!
Vad fick du ge? Håller lite koll på dessa men tycker att de flesta verkar ganska rötna och misskötta:(

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Ser fin ut!
Vad fick du ge? Håller lite koll på dessa men tycker att de flesta verkar ganska rötna och misskötta:(

48k vilket kändes helt ok för en 07:a med 14000 mil och 2.0HDI-motorn som jag föredrar framför den andra skitmotorn. Ac och sånt lull-lull också, sen måste jag ha 3-sits så jag kan hämta ungjävl... barnen menar jag.
Och valet stod mellan en sån här eller en Vivaro/Interstar men jag kände att jag är mer bekväm med mellanmodellerna än skåpen även om sistnämnda är att föredra många gånger. Sen vill jag slippa byta växellåda och bakhjulslager hela tiden också :D

Någon som vet om dragkroken till Experten passar rakt av på Jumpyn? Hittar ingen vettig krok alls just nu :(

[Tim]

Fotogenic.
Gick med
3 Nov 2004
Hoj
Z500 när det ska drickas kaffe och RM250 när det ska grillas korv!
48k vilket kändes helt ok för en 07:a med 14000 mil och 2.0HDI-motorn som jag föredrar framför den andra skitmotorn. Ac och sånt lull-lull också, sen måste jag ha 3-sits så jag kan hämta ungjävl... barnen menar jag.
Och valet stod mellan en sån här eller en Vivaro/Interstar men jag kände att jag är mer bekväm med mellanmodellerna än skåpen även om sistnämnda är att föredra många gånger. Sen vill jag slippa byta växellåda och bakhjulslager hela tiden också :D

Någon som vet om dragkroken till Experten passar rakt av på Jumpyn? Hittar ingen vettig krok alls just nu :(

Det var inte dyrt!
Vad är det som gör 1.9-motorn till ett sämre val förutom att den är jävligt trött?
Jag har tänkt använda bilen som crossbuss och arbetshäst.

Ang dragkroken så BORDE Experten och Doblons krokar fungera. Ev att elsatsen skiljer sig åt. Jag hade ringt Mekonomen och hört med dem.

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC