Har tappat bort nycklar kanske 3 gånger i mitt liv. Mer att jag alltid håller på och pillar med saker när jag inte har något att tänka på. Kan lika gärna jobba på att bli bättre på något istället.Hur ofta tappar du bort nyckeln egentligen?
Har tappat bort nycklar kanske 3 gånger i mitt liv. Mer att jag alltid håller på och pillar med saker när jag inte har något att tänka på. Kan lika gärna jobba på att bli bättre på något istället.
Vad är oddsen för att du har med dig detta kit just när du råkar slarva bort en nyckel? Förstår att det inte är främst av praktiska skäl. Hoppas inte det iallafall, isåfall tror jag knappast att det handlar om egna lås man råkat tappa bort nyckeln till...Har tappat bort nycklar kanske 3 gånger i mitt liv. Mer att jag alltid håller på och pillar med saker när jag inte har något att tänka på. Kan lika gärna jobba på att bli bättre på något istället.
Ganska lågt. Köpte det mest för att sysselsätta händerna. Men det känns lite som en intressant sak att kunna göra vid behov.Vad är oddsen för att du har med dig detta kit just när du råkar slarva bort en nyckel? Förstår att det inte är främst av praktiska skäl. Hoppas inte det iallafall, isåfall tror jag knappast att det handlar om egna lås man råkat tappa bort nyckeln till...
Jodå, har kollat på hans videos i en drös med år. De roligaste är hans utmaningsvideos där nån sur låssmed sagt att han fuskar, och så får han upp låsen på en halv minut.Kan bara råda dig att följa Starstrikers tips, om du inte redan kollar Lockpicking Lawyer så gör det. Han knäcker en massa lås och pussel på sin kanal, rätt underhållande snubbe
Kollar du på han Lockpicking Lawyer?
Jag har kikat på ett sånt där mätinstrument men köpte istället dessa mätpinnar då dessa är smidigare när jag ska mäta utan att ta ner den mobila arborrutrustningen, vad är priset för den där?Rackarns, du hade kunna fått mitt kit. Sen har jag även följande om någon har behov. Kostar 4 liter JASO-certad olja.
Firman startades 1923 och det inköptes nog på 50-talet. Du lär inte hitta det i en affär, möjligen auktionsfirma eller pantbank. Som du ser har den två styrpinnar i mätänden plus motsatt ände så det blir enklare att landa i mitten än med två-pinnars.vad är priset för den där?
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|