Äh, är väl inget en skiftnyckel och plastic pading inte kan lösa?
Själv besökte jag en barberare för första och kanske sista gången
Frågade om dom kunde göra något med mitt skatbo, var väl trevligt och after shave brände man på efteråt men tyckte inte det såg sämre ut än vad jag mäktar med själv så.. Bättre maskin hade han dock så skulle vara det då att kika efter.
Sen var jag ute efter ett par nya actionbyxor, slösurfade lite medan jag var i centrum men Naturbutiken skulle ha 1600-6000 pengar för ett par pastellfärgade vilket kändes ganska ointressant. Sen såg jag att Clasan hade ett par åt det grönare hållet, stretch och massa bra omdömen.. min förmodade storlek var dock slut, äh går upp o kikar. Mkt riktigt var 2-3x XL det som hängde där och något tält var jag inte ute efter. Ah en annan kulör fanns det, hrm rostbrun kallade dom den. 52 var bra stora, rådfråga hemsidan igen men 50 stod i lager... Den där skyltdockan ser väl ungefär lika atletisk ut som mig och visst satt det ett par 50 på den. 2 och 1/2 varv i butiken senare fick jag tag på en anställd. Vinkla det lite som om det lät som att jag var där p.g.a. hemsidans saldo och hon kila ut på lagret där inget fanns att finna. Hon gilla läget och brotta omkull skyltdockan.
-Dom är lite bångstyriga dom här.
-Ser det jag, jag håller i om du drar sa jag.
Satt som en smäck om än lite långa i storleken, cordura 399:-