"Det här köpte jag idag!"-tråden

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Fick tag på en hyfsat ovanlig LP bild skiva med ung madonna, tryckt i 500 ex worldwide vad jag lyckats få fram. ?View attachment 468787
Jag hade en kompis som samlade på Bildskivor och skivor med udda former och annat kul.
Ofta var inte ljudkvaliteten så bra, så han spelade dom aldrig, utan det var rent för samlandets skull.

Han hade en skiva som spelades inifrån och ut, han hade en annan skiva med medföljande stroboskoplampa som visade ett hologram ovanför skivtallriken osv...

Kul hobby, samma kille samlade också på Walkmans, jag tror han hade en av varje i sin bokhylla.

CBR1

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Feb 2015
Hoj
aprilia
Är ju den 14/2 snart, tror det var i någon blaska hos tandläkaren sist för 11 år sen som jag läste att datumet går i rött.

Hoppas hon blir glad :)

28795027_d11fcde2.jpg
Min fantasi räcker inte till för att se hur och när din dam ska använda den där grejen. Wurth gör verktyg, så långt är jag med.......men vad har du köpt ?

plisse

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Jun 2020
Hoj
2009 BMW F800R
I min fantasi ser det ut som en dubbel ”pannlampa” som man har runt nacken.

Jag har beställt en Klim airbagväst som jag hoppas att jag inte behöver använda.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Jag har köpt en ny snöskovel som jag hoppas att jag inte behöver använda

(det snöar satan nu, tog mig nästan inte in på gården när jag kom hem, så jag lär behöva använda den i morgon)

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Fick tag på en hyfsat ovanlig LP bild skiva med ung madonna, tryckt i 500 ex worldwide vad jag lyckats få fram. ?
Jag rotade fram dom tvp bildskivor jag har kvar, Bob Marley och Blondie, har ingen aning om dom är ovanliga, men har svårt att tro det.
Bob fick hänga på väggen, Blondie ställde jag i bokhyllan, vad är vitsen med bildskivor om ingen ser dom?

H_____P

Trygghetsnarkoman
Gick med
11 Apr 2010
Hoj
KTM 1290 GT-22, Husky 701, Yamaha 660 XTR
En jävlans massa grejer idag....

Nya löpskor.

Hydrauliska hjulramper för enklare service arbeten på sommarbilen
6 st tändspolar
6 tändstift
Olja och filter
Nya mattor till bilen i egen design.

Och nästa vecka blir det att hämta ut hojen från skadereparation samt service med kamremsbyte.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Hade en bajonett, en Seal pup och en leatherman. (Bar uniform när jag var i skogen då)De behövdes i verksamheten alla 3. Nu har jag Seal pup och en liten Fiskarsyxa med mig i terrängen.
Just det, Fiskars yxan, den hade jag tänkt köpa på något delicard jag fick. Är den bra, minsta?

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA