Jag hade en kompis som samlade på Bildskivor och skivor med udda former och annat kul.Fick tag på en hyfsat ovanlig LP bild skiva med ung madonna, tryckt i 500 ex worldwide vad jag lyckats få fram. ?View attachment 468787
Min fantasi räcker inte till för att se hur och när din dam ska använda den där grejen. Wurth gör verktyg, så långt är jag med.......men vad har du köpt ?Är ju den 14/2 snart, tror det var i någon blaska hos tandläkaren sist för 11 år sen som jag läste att datumet går i rött.
Hoppas hon blir glad
Jag rotade fram dom tvp bildskivor jag har kvar, Bob Marley och Blondie, har ingen aning om dom är ovanliga, men har svårt att tro det.Fick tag på en hyfsat ovanlig LP bild skiva med ung madonna, tryckt i 500 ex worldwide vad jag lyckats få fram. ?
Ska du serva hojen själv?Besökte Brukbar i Enköping och investerade 80:- i småsaker.
View attachment 469073
Jag tycker att tail tidy-satserna är för dyra till MT-09.Ska du serva hojen själv?
Snigg.View attachment 469103
Tillökning i garaget
Kan inte annat än instämma!Snigg.
De verkar vara mycket hoj för stålarna nuförtiden.
Jo men det gör de faktiskt, eller har gjort i alla fall.Man skulle kunna tro att Fällkniven tillverkar fällknivar. Men så är det ju inte.
Just det, Fiskars yxan, den hade jag tänkt köpa på något delicard jag fick. Är den bra, minsta?Hade en bajonett, en Seal pup och en leatherman. (Bar uniform när jag var i skogen då)De behövdes i verksamheten alla 3. Nu har jag Seal pup och en liten Fiskarsyxa med mig i terrängen.
Japp. Pang för pengen. ?Just det, Fiskars yxan, den hade jag tänkt köpa på något delicard jag fick. Är den bra, minsta?
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|