Sant, testa kan man alltid göra. Men finns där nåt baksäte? Gallret sitter ju ända framme en bit in på dörrsidan liksom...
Det går nog att flytta bak och få en soffa inskjuten/uppfälld. Hör med han.
Sant, testa kan man alltid göra. Men finns där nåt baksäte? Gallret sitter ju ända framme en bit in på dörrsidan liksom...
Finns det fler än du i vårt kända universum som racepart-preppar en gammelmerca? Kul som faijn är det jallafall.
Det går nog att flytta bak och få en soffa inskjuten/uppfälld. Hör med han.
Finns det fler än du i vårt kända universum som racepart-preppar en gammelmerca? Kul som faijn är det jallafall.
Ja för helvete, Jörgen är inte ensam. Kanske dock mer varsam med materialet än i dessa killar:
http://www.garaget.org/video/ejo8yhe9lf8n
http://www.garaget.org/video/aui338ap6me0
Fast det är ingen flashig aftermarket/rejsdiff det här, det är en original nazistdiff fast tvättad och renoverad.
Philipsons tog nämligen bara in de här dieselmercorna med 3.46:1 samt 3.69:1 i Sverige. I USA däreomot så såldes nästan alla dessa bilar med turbo och 3.07:1-diffen. Så därför gav jag upp att leta här i sverige utan tog hem en 3.07:1 från USA istället. Nu ligger den tydligen i tullen här i Sverige
Kanske. Jepp, slänger iväg ett mail nu
Fast det är ingen flashig aftermarket/rejsdiff det här, det är en original nazistdiff fast tvättad och renoverad.
Philipsons tog nämligen bara in de här dieselmercorna med 3.46:1 samt 3.69:1 i Sverige. I USA däreomot så såldes nästan alla dessa bilar med turbo och 3.07:1-diffen. Så därför gav jag upp att leta här i sverige utan tog hem en 3.07:1 från USA istället. Nu ligger den tydligen i tullen här i Sverige
Fan jag vill nästan ha den där jag med. Vansinnigt nödvändig bil. Träsidor är fanimej legendariskt. Med den ska man svänga in lite hastigt på macken så underredet skrapar i. det är ballt.
Fast det är ingen flashig aftermarket/rejsdiff det här, det är en original nazistdiff fast tvättad och renoverad.
Philipsons tog nämligen bara in de här dieselmercorna med 3.46:1 samt 3.69:1 i Sverige. I USA däreomot så såldes nästan alla dessa bilar med turbo och 3.07:1-diffen. Så därför gav jag upp att leta här i sverige utan tog hem en 3.07:1 från USA istället. Nu ligger den tydligen i tullen här i Sverige
Har inte riktigt hängt med i detta intressanta projekt ser jag. Är pumpen injusterad med turbosatsen enligt konstens alla regler? Skulle gärna se lite film på den där man får höra ljudet med det nya avgassystemet!
Tack! Jag ska göra det om det funkar. Ska göra bytet hos en kompis med lyft och verkstad, så jag slipper ryggsimma runt under bilen.Hojta till när det blir instalation så kommer jag och aggerar knorrande kompis som i den där tutfilmen du lägger upp med jämna mellanrum.
Jag har ju kört en hel del diesel på sistone, men idag provkörde jag en Audi S4 med nya V6T-motorn med 333hk och S-tronic. RIKTIGT nice, riktigt jäkla nice säger jag. Det har ryktats att den motorn ska komma till Audi Q5, o gör den det... då blir det o spara alla ens pengar till en sådan.
ELLER, om Q5 kommer med RS-diesel på 400hk då säljer jag allt jag har o köper!
Nä det är Q7an.Qfemman finns ju med V12 turbodiesel på 500 häst om jag inte minns fel.
Nä det är Q7an.
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |