rookie
www.mixpix.se
Jag tycker man kan diskutera domen och straffskalan. Men att det är en förmildrande omständighet att vara orolig och ha magbesvär? Känns som en vanlig dag på jobbet...
Finns det någon som döms till fängelsestraff som inte vill ha strafflindring?
Quick i 1.0
Undrar om en svensk som slog ihjäl en 78-årig islamist hade fått lika lindrigt straff
Jag tycker man kan diskutera domen och straffskalan. Men att det är en förmildrande omständighet att vara orolig och ha magbesvär? Känns som en vanlig dag på jobbet...
Jag gissar, men...
Undrar om en svensk som slog ihjäl en 78-årig islamist hade fått lika lindrigt straff
Här har du nog hittat det som kan få Sverige att införa dödsstraff igen
Det är egentligen hyfsad fucko-varning att jämföra straff men man kan inte låta bli att häpna över att man får fem års fängelse för bedrägeri mot Röda Korset, ingen direkt personskada och egentligen ingen direkt finansiell heller förmodligen. Förstås är det fel, dumt, ynkligt, dåligt, blabla och allt det där men det är pengar från en välgörenhetsklubb, inte end of the world direkt.
Men, slår man ihjäl en pensionär som "flykting" - då räcker det med att vara lite lös i magen för att man ska få silkesvantebehandling.
fy fan
Som intern lär han komma i åtnjutande av en näringsriktig, kvalitativ och balanserad kost på regelbundna tider, allt till tarmflorans fromma.
Om det skall göras jämförelser så kanske denna är lämpligare.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7202954.ab
Men den kanske inte är lika rödnacke/rasistiskt för att passa i sammanhanget?
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|