syltburk
Skallig och arg!
Moget.Tog ut det hela på ett par tonårstjejer vid en busshållplats lite senar som blev livrädda vid en urvarvning.
Kännde bättre efter det.
Moget.Tog ut det hela på ett par tonårstjejer vid en busshållplats lite senar som blev livrädda vid en urvarvning.
Kännde bättre efter det.
Moget.
Nu ska jag berätta om mitt pinsammaste mc-minne.
Jag har kört en Honda.
Nu ska jag berätta om mitt pinsammaste mc-minne.
Jag har kört en Honda.
jag tycker sällan att situationer är pinsamma.
Men en minnesvärd stund på hoj, var när jag i min ungdom (preskriberat) varit och tittat på superbike vm på skandinaviska räservägen.
Tillbringade stor del av helgen (vi bodde på banan) med att skryta om hur bra fart jag fått på cb900an (vilket var sant - väghållning ville jag inte diskutera).
På hemvägen blir det "upp till bevis".
Drar den till 10k på växlarna.
Men vid 190 i mätarfart vill den inte längre.
Tårna på pinnarna, hakan på tanken, handen på styrkronan.
Nä.
Ger upp.
Slänger ett öga i backspegeln.
Min kusin (två meter lång och bredaxlad sitter spikrakt upp på passagerarplats med täckjackan som en fallskärm.
Jag tycker sällan att situationer är pinsamma.
Men en minnesvärd stund på hoj, var när jag i min ungdom (preskriberat) varit och tittat på Superbike VM på Skandinaviska räservägen.
Tillbringade stor del av helgen (vi bodde på banan) med att skryta om hur bra fart jag fått på CB900an (vilket var sant - väghållning ville jag inte diskutera).
På hemvägen blir det "upp till bevis".
Drar den till 10K på växlarna.
Men vid 190 i mätarfart vill den inte längre.
Tårna på pinnarna, hakan på tanken, handen på styrkronan.
Nä.
Ger upp.
Min kusin (två meter lång och bredaxlad sitter spikrakt upp på passagerarplats med täckjackan som en fallskärm.
....
Haha klockren
Mitt värsta är när jag glömde knäppa hakremmen på väg från farmor och farfar, upptäckte det ca 5km senare och kände mig som värsta moppefjanten
Pinsammaste.... Det måste ha varit den gången jag kände ett sug efter en sportster.
Året är 2004 och det är näst sista lektionen innan uppkörningen och denna lektion skulle bota mig ifrån min värsta farhåga... GRuUUssVÄGsTjjööÖRning...
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|