Conrad
Troligen sporthoj.com medlem
Skalman skrev:Det tog väl ca 35 minuter denna gången. Nytt pers för moderatorn som kickade honom?
För Mattias kanske... Sweedie bannade ju en kille efter två minuter.
Skalman skrev:Det tog väl ca 35 minuter denna gången. Nytt pers för moderatorn som kickade honom?
Nisse Järnet skrev:Som sagt, vi är inte ett dugg vettiga
bissmark skrev:
Loud pipes saves lives...
Så hörs det när man kommer, så att kärringar (som tydligen du bör klassas som) och barn hinner ur spår
Tja om inte du tycker förstainlägget om attHansJ skrev:Om det inte var en SH:are som lajade bort halften av oss tycker jag trots allt han ska ha lite cred for att vaga sig in har, och aven om han inte var den smidigaste sa var han i inte helt ohovlig heller...
Gustav1 skrev:Jupp, men han kan fortfarande läsa.
(Tror det iallafall)
HansJ skrev:och aven om han inte var den smidigaste sa var han i inte helt ohovlig heller...
En pina, ett lidande för boende ... IQ som en samlad kvalsterkoloni ... skrytaktiga stollen ... ointelligenta ... mäkta obegåvade ... inkompetens ... idioter ... intellekt som kan likställas med en 5-årings ... dessa idioter ... varför är ni så egotrippade? ... skrytaktig fån ... idiotiska argument
polarn och jag brukar stanna till pa nan skon vag och lata den andra kora forbi for att njuta, och passar pa att byta hoj med varanadra oxa. Vi ringer varandra och later den andra lyssna pa hojljudet, inte helt normalt i vanligt folks ogon... Var det inte nan som postade en text om spisagare?d1ce skrev:jag vet inte riktigt hur mkt min låter då jag aldrig hört den själv mer än under körning men den sägs låta en hel del.
nej, det tog sig allteftersom, men ar vi sa omfotade? Jag satt bara och garvade...mb skrev:
och visst finns det mindre intelligenta sporthojsakare som inte tanker efter utan star och snorvarvar, har inga kids men skulle nog mulna ihop ordentligt om de just somnat och nat moppefucko far for sig att gaaaasa jarnet utanfor utan anledning.... (vilket paminner mig att dar jag bor aks det moppe utan ljuddampning pa natterna, och jag har nagon gang blivit lite irriterad, maste vara aldernJåke skrev:Kan till viss del hålla med magnus om att det är oftast väldigt tunna försvar vi hojåkare har för att slippa visa hänsyn till omgivningen
precis, jag tankte forst "sicken idiot", borjade skriva svar, sen brast jag ut i asgarv och blev publik...mb skrev:Hoho, det är först nu jag inser hur komiskt först inlägget är. Först tog man ju allt så seriöst. Skrattar ihjäl mig tror jag
Den här tråden förtjänar nästan att bli 5-stjärning
magnusfernstrom skrev:Har du tänkt på att det kanske därför vi gör det, just för att reta upp sådana gråtråkiga gubbar som dig...
Det ser ut som om vi har lyckats....
Är inte det här ett forum för sporthojsåkare...
Bannad!hållundan skrev:Jag gillar golf.
Mattias skrev:Bannad!
Bannad!hållundan skrev:
Höhöhöh, det var en rejäler flamebait. Du var fisken.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|