FettSnok
96% enligt läkaren
Jag pratar om att det är deras argumentation. Förstår inte hur du kunde missa det.
Buy quality, cry once
Nyss prata du inte om det enskilda fallet. Hur ska du ha det?
Jag pratar om att det är deras argumentation. Förstår inte hur du kunde missa det.
Buy quality, cry once
Fan alltså, han var ju exakt likadan som mig! Förutom på varenda detalj.. Eller nej, där ljög jag. Han är exakt likadan som mig på _en_ detalj
Intressant vinkling på om rollerna varit omvända historiskt sett. Tror han plockar alla mina topp-argument.
Tyvärr kommer såna "genombrott" var och varannan dag. Stämmer det är det ju skitbra, men jag väntar med att korka upp skumpa tills det finns i en mass-producerad bil som jag kan lägga en beställning på idag..Vet inte om detta varit uppe?
Men verkar ju nästan för bra för att vara sant eller?
https://www.elbilen.org/ibm-tillkannager-intressant-batterigenombrott/
Tyvärr kommer såna "genombrott" var och varannan dag. Stämmer det är det ju skitbra, men jag väntar med att korka upp skumpa tills det finns i en mass-producerad bil som jag kan lägga en beställning på idag..
Har följt detta ganska länge så måste lägga en disclaimer på att jag blivit både luttrad och smått cynisk i just batteriteknik-ämnet
Missförstå mig rätt. Att sån här teknik kommer att komma inom hyfsad tidshorisont är ganska säkert. Frågan är bara när. Det som är lite solsken i denna historien är att det är ett stort och välkänt företag bakom. Såna brukar inte slå på stora trumman om det inte finns någon substans i det hela. Men de kan ju såklart har förbisett någon "detalj" som gör det hela praktiskt omöjligt..Ganska precis mina tankar.
Nåväl, den som lever får se.
Ge mig en thorium-bil där man inte implar "svullna konding sjukan" så att bilen goes BOOM efter en sju åtta år.
Citat: The company claims that: “1 gram [of thorium] yields more energy than 7,396 gallons of gas.” By their math, 8 grams of the substance could power a thorium turbine car for a century.
Polaren har ställt sig i kö för en sån. På pappret ser den riktigt bra ut. :tummenup Får bara hoppas att den lever upp till specen, isåfall kan det bli en storsäljare.Skoda enyaq verkar intresant och skall tydligen få ett liknande pris som skodas bensi/disel suv.
Det där är en annan sak som talar emot en elbil, jag ogillar verkligen automatväxlade bilar, jag gillar att växla. Jag ogillar nog dessutom rent generellt saker som sköter sig själv, jag vill pilla och justera. Jag skulle lätt kunna tänka mig en cockpit som påminde om en Viggen, som en pilot beskrev som "jag slutade räkna knappar när jag kom över 200"Det var verkligen en intressant vinkling. Det känns inte bra att gå tillbaks till förbränningsmotor när man har ägt en elbil. Vi köpte en Nissan Leaf för 90k som skulle vara bil nummer två. Nu vill ingen av oss köra Diesel E-Klassen längre då Leafen är så sjukt lättkörd och behaglig att susa runt i. Har dock svårt att motivera oss att köpa en så pass dyr bil som Tesla eftersom vi inte kör långt så ofta. Det som gör att jag ändå värderar att köpa en Tesla är att jag tror att autopiloten fungerar energibesparande för mig vid längre körning.
Det där är en annan sak som talar emot en elbil, jag ogillar verkligen automatväxlade bilar, jag gillar att växla. Jag ogillar nog dessutom rent generellt saker som sköter sig själv, jag vill pilla och justera. Jag skulle lätt kunna tänka mig en cockpit som påminde om en Viggen, som en pilot beskrev som "jag slutade räkna knappar när jag kom över 200"
Hur prediktiv är autopiloten/farthållaren? I min bensinare så kör jag snålare än farthållaren, men om jag hjälper den med att vara prediktiv så gasar den effektivare och då går bilen snålare.
Fan alltså, han var ju exakt likadan som mig! Förutom på varenda detalj.. Eller nej, där ljög jag. Han är exakt likadan som mig på _en_ detalj
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|