Jag tror inte Uniti kommer dela ut denna publikation till presumtiva investerareÄhh, skit i det, jag får väl gå till min lokale Uniti handlare och be om ett särtryck från tidningen, eller läsa den där i kaffehörnan i väntan på en provkörning
Jag tror inte Uniti kommer dela ut denna publikation till presumtiva investerareÄhh, skit i det, jag får väl gå till min lokale Uniti handlare och be om ett särtryck från tidningen, eller läsa den där i kaffehörnan i väntan på en provkörning
Vad menar du, att det inte stämmer som det står i artikeln? Det är femton sidor sågning av bluffen skriven av en tysk journalist som är besviken på sin blygsamma investering.
Jag skulle inte lita på Filter i detta ämne heller, lika lite som på deras politiska omdöme.
Asså Mackan, det var ju du som föreslog att vi skulle läsa filter, då är det ju per automatik Nazisternas partiorgan, för du läser ju inte AftonbladetVad menar du, att det inte stämmer som det står i artikeln? Det är femton sidor sågning av bluffen skriven av en tysk journalist som är besviken på sin blygsamma investering.
Visste inte att Filter har en politisk inriktning alls, vad skulle det i så fall vara?
Är vi tillbaka på det här nu med att reflexmässigt klaga på vem som skriver något än vad som skrivs?
Jag läser Aftonbladet om jag måste, men däremot läser jag gärna riktig vänsterjournalistik tex ETC.Asså Mackan, det var ju du som föreslog att vi skulle läsa filter, då är det ju per automatik Nazisternas partiorgan, för du läser ju inte Aftonbladet
För att ytterligare strö salt i såren hos elbilsskeptikerna så säljer jag bilen nu och har fått ett rätt bra pris från en av de stora firmorna som köper och säljer bilar. Allt sammantaget inklusive värdeminskning, försäkring, drift och service så har bilen kostat mig 19,05 kr per mil inklusive allt.
Mycket reklam för smal kultur dock, så jag vet inte vad målgruppen är egentligen, folkpartister i innerstan är min gissning.
Boliden köper 74-tons el-lastbil från Scania för tunga transporter
En 74-tons el-lastbil för tunga transporter kommer levereras till gruv- och metallföretaget Boliden under våren 2022. El-lastbilen är en del av företagets satsnwww.scania.com
74 tons lastbilar nu. De korta sträckornas linjetransporter är en mycket lågt hängande frukt. Är det någon bransch som tjänar på elektrifiering så är det gruvnäringen.
Jag tror inte Uniti kommer dela ut denna publikation till presumtiva investerare
Jag tror inte det finns så många presumtiva investerare längre
Jo, 3mil enkel resa borde den ju klara även på vintern.
När jag var barn hade dom dock en ännu miljövänligare lösning:
Linbanan Kristineberg-Boliden – Wikipedia
sv.wikipedia.org
Jag är inte så säker på att dom klarar så mycket mer än så i dagsläget om dom ska flytta på 74 ton.De klarar förstås redan längre än så, men de vill väl köra närmaste vägen?
Jo, det var det jag hade läst också...De kånkade just.
Jag är inte så säker på att dom klarar så mycket mer än så i dagsläget om dom ska flytta på 74 ton.
Redan dieselbilarna med viktdispans som kör sträckan kämpar för att hålla hastigheten uppe.
6 mil, sedan laddning medans dom lastar.
Man kan tycka att 3 mil är så kort sträcka att det skulle ha lönat sig att bygga järnväg/linbana/transportband, men gruvdrift har blivit så kortsiktig att man aldrig kan veta hur länge en investering kommer att göra nytta.
Dom har ju även snackat om att elektrifiera vägen och köra lastbilar med strömavtagare på taket, typ spårvagn, och enbart ett litet batteri för vändpunkterna, det skulle man ju kunna göra rätt billigt.
Att den där "Tesla konkurrenten" försvunnit är nog bara bra för branschenUniti har gått i konkurs
Billiga elbilsdrömen krossad – skånska Uniti i konkurs
Svenska uppstickaren Uniti hat gått i konkurs. Efter många om och men är det över och den billiga elbilen, Uniti One, som skulle kosta under 150 000 kronor blir alltså inte av.www.mestmotor.se
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|