Ja, du tyckte ju det var häftigt när det gick att avstrypa teslan och få mer effekt efter man har köpt den, jag tänkte att du tyckte det var häftigt att köpa strypta hojar också så att du kan betala mer senare för att avstrypa den?Vad menar du?
Ja, du tyckte ju det var häftigt när det gick att avstrypa teslan och få mer effekt efter man har köpt den, jag tänkte att du tyckte det var häftigt att köpa strypta hojar också så att du kan betala mer senare för att avstrypa den?Vad menar du?
Nu har du nog fått inte bara en sak om bakfoten...Ja, du tyckte ju det var häftigt när det gick att avstrypa teslan och få mer effekt efter man har köpt den, jag tänkte att du tyckte det var häftigt att köpa strypta hojar också så att du kan betala mer senare för att avstrypa den?
Det är inte så jävla lätt när Tesla bara anger en enda vikt.Med tanke på att lastvikten är 565 kilo så är det ganska lätt att dra slutsatsen att det är tjänstevikten.
Ja, man kan ha takräcke och takbox.
1600 kilo dragvikt som sagt.
Det är inte så jävla lätt när Tesla bara anger en enda vikt.
Inga lastvikter eller angivelse om vilken vikt de avser.
Min EV6 väger två ton, ett riktigt bojsänke jämfört med liknande ICE bilar...Ja, en tjänstevikt på 1400kg är ju ingenting konstigt om det skulle varit en vanlig bil, men nu är det en bil som är nertyngd av batterier och även om det religiösa envist hävdar att elbilar inte väger mer än andra bilar så vet vi ju egentligen bättre än så.
1562 kg har jaf för med MG5 väger tom o får lasta närmare 500 kg detta är väll typ som vilken ice bil som helst tror jag.Min EV6 väger två ton, ett riktigt bojsänke jämfört med liknande ICE bilar...
Om man på fullaste allvar hävdar att elbilar inte väger mer så är man nog blind, eller korkad, eller både och.
Det var den med lilla batteriet, 17hundranånting med det stora1562 kg har jaf för med MG5 väger tom o får lasta närmare 500 kg detta är väll typ som vilken ice bil som helst tror jag.
Det är ju inte så farligt faktiskt, men åas så har den väl rätt litet batteri också.1562 kg har jaf för med MG5 väger tom o får lasta närmare 500 kg detta är väll typ som vilken ice bil som helst tror jag.
Litet batteri? 44 mil klarar den så eväll 80kwa eller hur det skrivsDet är ju inte så farligt faktiskt, men åas så har den väl rätt litet batteri också.
Hur nära besläktad är den med deras icke EV MG5?
För den är ju rätt mycket lättare.
Min EV6 väger två ton, ett riktigt bojsänke jämfört med liknande ICE bilar...
Om man på fullaste allvar hävdar att elbilar inte väger mer så är man nog blind, eller korkad, eller både och.
Då väger den 1700kg, 1500 var den tidgare modellen med det mindre batteriet, om jag har tolkat uppgifterna rättLitet batteri? 44 mil klarar den så eväll 80kwa eller hur det skrivs
Har för med det står 1560~ på hemsidan o det borde ju vara den modellen som är. Model 5 kombi finns ju ej tidigare utan är helt ny för 2022.Då väger den 1700kg, 1500 var den tidgare modellen med det mindre batteriet, om jag har tolkat uppgifterna rätt
Har för mig att föräldrarnas xc70 postar väger precis under 2000kg tung gungit as men går bra med 238 Hp o några hundra NmMin Passat GTE har 1828kg tjänstevikt och 2260kg totalvikt.
Jag vet inte vad en vanlig Passat väger.
Min V70 har 1690 kg tjänstevikt och 2280kg totalvikt.
Jag gjorde en edit samtidigt som du skrevHar för med det står 1560~ på hemsidan o det borde ju vara den modellen som är. Model 5 kombi finns ju ej tidigare utan är helt ny för 2022.
Du kan inte komma med ett exempel på en bil som inte har batteri och elmotor utöver sin förbränningsmotor?Vilka menar du är ”liknande ICE-bilar”? Vet du ens vad moderna ICE-bilar väger?
Volvo XC60 som är en mindre bil utrymmesmässigt väger mer.
Kan vara så för det står 44 mil hos återförsäljaren o vad jag fick förstått är det samma saker i cz men inte marvel.Jag gjorde en edit samtidigt som du skrev
"MG5 är framhjulsdriven med en motor på 115 kW (156 hästkrafter). Den är utrustad med ett batteri på 61 kWh och har en räckvidd på 380 km enligt WLTP."
Det måste ju vara det mindre batteriet, och 380km WLTP är väl 300km enligt den nya mätstandarden ungefär
Du kan inte komma med ett exempel på en bil som inte har batteri och elmotor utöver sin förbränningsmotor?
Och för bonuspoäng, vad skiljer det i vikt mellan en vanlig XC60 och en XC60 Recharge?
Skiljer 250-350kg på en Kia E-niro och vanliga Niro (beroende på modellen).
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs VM-kva... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |
|
Lego Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |