Korrosion har den egenskapen =) Tittar man på den dom testar med en slägga och tycker att det är spännande att det spricker så ser man att den ursprungliga tjockleken förmodligen inte är sämre än andras. Sett tyskar som annat exempel där det bokstavligen rasar ut material från hjulupphängning (gärna täckt med plast så f-n vet) eller infästning för motorfästen och bakvagn som gått rakt av o.s.v.. Även någon äldre sak med aluminiumgolv som dundrat i något och fått en reva, tjockleken där kan bäst beskrivas som i klass med en pantburk.
Såklart fiasko oavsett men Om det där är en Taxi som har rullat 40 000 mil eller så förtäljer inte historien =)
Någon form av underedsbehandling kanske inte är någon tokig idé även på aluminiumbilar. Man kan ju testa ex. trycktankars tjocklek med någon makapär, undrar om det finns något tillräckligt mobilt som skulle kunna mäta genom en konstruktion som detta.
Såklart fiasko oavsett men Om det där är en Taxi som har rullat 40 000 mil eller så förtäljer inte historien =)
Någon form av underedsbehandling kanske inte är någon tokig idé även på aluminiumbilar. Man kan ju testa ex. trycktankars tjocklek med någon makapär, undrar om det finns något tillräckligt mobilt som skulle kunna mäta genom en konstruktion som detta.