Det är lugnt. Du kan även ta det via röststyrning.
Kan man inte twittra upp handskfacket också?
Eller kommer det först i nästa uppdatering?
Det är lugnt. Du kan även ta det via röststyrning.
10 retweets på ditt inlägg, så öppnas handskfacket som belöning.Kan man inte twittra upp handskfacket också?
Eller kommer det först i nästa uppdatering?
10 retweets på ditt inlägg, så öppnas handskfacket som belöning.
OT: Är det någon som faktiskt använder handskfacket för handskar?
Tryck rattknapp, säg ”öppna handskfacket” och det öppnas. Exakt vad är krångligt med det? Och hur ofta öppnar man det? Jag har öppnat det två-tre gånger på snart 6000 mil.
Gissar att man också saknar fysiska knappar när man skall slå telefonnummer…
Ett enda bra test gör ingen ny trend. Dock lovande.Polstar 2024 verkar ha enormt bra förbrukning tror den kom 65 mil
Varför envisas folk att skriva att Musk grundade Tesla?
Det är väl två frågor som uppenbarar sig där.Tryck rattknapp, säg ”öppna handskfacket” och det öppnas. Exakt vad är krångligt med det? Och hur ofta öppnar man det? Jag har öppnat det två-tre gånger på snart 6000 mil.
Gissar att man också saknar fysiska knappar när man skall slå telefonnummer…
Som med allting. Att ta bort EN pryl blir inte mycket billigare. Att ta bort ALLT onödigt blir mycket billigare. Jag tror absolut att ett litet elektriskt låsbleck är billigare än ett mekaniskt lås, reglage och fjäder. Man måste ha två olika luckor beroende på höger- eller vänsterstyrd. Osv.
På Tesla model S sitter en separat elektrisk knapp bredvid, den rationaliserade man bort.
Ungefär som när man ersätter den mekaniska vajern till tankluckan och ersätter den med en knapp som styr det elektriskt. Dyrare? Knappast.
Elhissar är inte dyrare än mekaniska vevar heller, är det också onödigt?
Allt handlar om att kunna göra bilar billigare, samtidigt som funktionaliteten helst skall bli högre.
Jag kanske har blivit gubbe och gammaldags. Men jag vill inte prata med min bil.
Ska jag ändra volym på radion gör jag det på reglage utan att behöva ta bort blicken från trafiken. Vill jag ändra temeratur så vrider jag på det reglaget och tycker det funkar jättebra men jag är kanske socialt handikappad. Handskfacket öppnar jag kanske 2-3 gånger om året känner inte något behov att berätta det för min bil.
Men får väll avsluta med att jag mycket väl kan tänka mig att nästa bil blir en elbil.
Så får börja med att öva mig och berätta för min nuvarande bil vad jag gör hädanefter
Jag kanske har blivit gubbe och gammaldags. Men jag vill inte prata med min bil.
Ska jag ändra volym på radion gör jag det på reglage utan att behöva ta bort blicken från trafiken. Vill jag ändra temeratur så vrider jag på det reglaget och tycker det funkar jättebra men jag är kanske socialt handikappad. Handskfacket öppnar jag kanske 2-3 gånger om året känner inte något behov att berätta det för min bil.
Men får väll avsluta med att jag mycket väl kan tänka mig att nästa bil blir en elbil.
Så får börja med att öva mig och berätta för min nuvarande bil vad jag gör hädanefter
Du skrev för länge sedan att det kommer två nya "revolutionerande" batteri-teknologier i veckan och det har fan stämt bra.Vänta bara, snart måste du be om "concent" också...
"Är det okej om jag stoppar in i hanskfacket"
Toyota (sämst på elbilar hittils) har nu uppfunnit nästa revolutionerande batteri.
Det inte bara dubblar energi-inehållet per volym, laddar fullt på 5 minutar det halverar också vikten OCH priset...
Kommer på marknaden 2027.
OM det är sant, jävlar så värdelösa bilarna från 2026 kommer att bli....
Du skrev för länge sedan att det kommer två nya "revolutionerande" batteri-teknologier i veckan och det har fan stämt bra.
Brukar flina gott när jag ser såna sen dess. ?
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|