Vad tror ni om denna? http://www.locknersbilochmc.se/index.php?main_page=product_info&cPath=3_8_344&products_id=3219 tycker det verkar vara en bra deal
Vad tror ni om denna? http://www.locknersbilochmc.se/index.php?main_page=product_info&cPath=3_8_344&products_id=3219 tycker det verkar vara en bra deal
Det kan det nog vara om man är händig, men å andra sidan så får du ett vettigt slipon med alla tillbehör, bara att trycka dit för 3000. Allt hänger på hur mycket man vill pula.
någon som har en aning om vilken däckdimetion man kan gå upp till innan det tar i!!???
Klart bättre om det passar bolton, men det bra med denna var att den var i kolfiber för det låga priset, annar hittar man bara i aluminum för dryga 3000:-. Någon som vet ungefär hur pass mycket arbete det är om man snålar och köper denna?
Hej gott folk
Nån som har en aning om vart man kan bänka hojen inom rimliga gränser från Eskilstuna? (rimliga kan vara ganska flytande )
+ Vad har era bänkkörningar kostat?
Sådär, nu har även jag lagt handpenning på en ny svart ER-6n ABS -07. Tyckte inte det var värt 9000kr till för att få en -08 med svart ram, trevligt med lite färg faktiskt. Kan köpa lite trevliga tillbehör istället
På lördag ska den hämtas på Stibix Som så många andra ska min levereras med ett leovince, bra pris på det plus att jag slipper montera själv sen.
Kan nog erkänna att man längtar lite till lördag, man känner sig som ett barn i väntan på julafton
Till mitt slipon ser rörstumpen ut som på första bilden om du följer denna länk.
Fast lambdasonden kan du ju skita i, den är tydligen onödig så fort du slängt bort orginalburken, bara att plugga.
Ringde firman jag köpte hojjen av och fick faktiskt ett likadant slipon som du har för 3000:- monterat och klart, så nu är den saken ur världen.
Nu är det bara att vänta tills MC:n kommer levererat till garaget (fri hemkörning fick man med på köpet trotts de 26 milen )
...eller ja tydligen så måste man vänta på att det vita på vägarna försvinner också
Härligt med en tråd tillhörande ER6. (sitter själv på XT tråden och vet hur bra dessa trådar är)
Skall bläddra igenom den ikväll, men tar en liten snabb genväg...
Är så att frugan skall ha en ER6:a, vi letar förbrilt... finns några objekt på blocket.se men varierande skick och pris osv.
Nu undrar jag efter att ha jagat AV mc i Sthlm hela dagen... går inte att komma fram varken på telefon eller svar på mail..
Har en som har gått 600 respt 1200 mil... Och tänkte kolla servicekostnaderna... Är det någon som har färska belopp på dessa servicar, om det nu är 600 respt 1200mil på ER6:an?
Samt ifall det är någon som går i säljartankar, och gärna tips...
Blir en ER6N... ABS eller utan osv... kom gärna med förslag och synpunkter... finns säket massor i tråden tidgare, men skall bläddra ikväll..
Har en som har gått 600 respt 1200 mil... Och tänkte kolla servicekostnaderna... Är det någon som har färska belopp på dessa servicar, om det nu är 600 respt 1200mil på ER6:an?
Samt ifall det är någon som går i säljartankar, och gärna tips...
Blir en ER6N... ABS eller utan osv... kom gärna med förslag och synpunkter... finns säket massor i tråden tidgare, men skall bläddra ikväll..
Strålande... Låter som om det är "självmeckat" då vi har haft 4 hojar i några år och dem har jag gjort allt utom ventiljusteringar med hydraliska lyftare.600-mila är bara en bromskontroll, på min förrförra Kawa fick jag den gratis, tar 2 minuter att kolla men om det gått ett år sedan förra servicen så kanske du vill ha olja+filter också och då blir det runt 1000-lappen. ER6 är billig att serva då det är första Kawan med 4200 mellan ventilkontrollerna, allt fram till det är bara normalservice och inte ens den kan vara så dyr då det är bara två cylindrar.
Min har bara gått 330 mil men den är nog såld, jag har fått handpenning på den.
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|