Kung Pelle
Ny medlem
Vad har oversize styret för innerdimeter? Nån som har lust att mäta?
Kul att någon satsar lite. Jag skulle ha byggt turbo denna vintern men tiden räcker inte till, får bli till nästa vinter. Jag tänkte köpa turbon på biltema, dom har ju nya med integreade wg för 4000:- så jag räknar att hamna på max 10.000:- för mitt bygge då turbon står för den största kostnaden. fast då är ju inte arbetstiden inräknad i den pengen.
Väntar med spänning på vad du kan presentera.
ja det e kanske så att man kan bygga ett system för 10000:-. Har kollat på den turbon och den e nog helt ok. Har lite andra kontakter på den fronten. skall man bygga ett system som andra skall köpa så blir det nog lite dyrare. Tanken va att ha med allt och det får inte vara skit. power com och tillsats för att läsa laddtryck, spridare, distans (cylinderfot för comp) och turbo går bara det på en bra bit över 10000. Sedan skall man ha material till grenrör och tryckrör och annat skit. tänker som sagt inte sälja något som ser eller fungerar skit. Intresset va litet så vi får se når det bir av. kommer gör det dock. måste först bli klar med min racerbil.