Så mina NGK-tändstift jag köper nere i Europa för SEK 23 är sämre, en tredjedel så bra, än de jag köper i Svedala för 60:- ???Priset
Så mina NGK-tändstift jag köper nere i Europa för SEK 23 är sämre, en tredjedel så bra, än de jag köper i Svedala för 60:- ???
Jeflar, jag får ju ingen dekal...
Så mina NGK-tändstift jag köper nere i Europa för SEK 23 är sämre, en tredjedel så bra, än de jag köper i Svedala för 60:- ???
Jeflar, jag får ju ingen dekal...
Ja vad ska man säga.Fortsätt handla på biltema den som vill det.Jag kör med RIKTIG olja dum som jag är bara för att jag är lurad av reklamen.Jag förstår väl att det finns dom som åker runt i en gammal volvo amazon med en slut b18 som oljan rinner rätt igenom.Jag har ny Hoj och jag har råd med RIKTIG olja,men hojen kanske skär av den då,men då får man ju en ny på garantin,inte med bt olja i.Men som sagt jag byter bara olja 2ggr per år så det är ingen stor kostnad.
Var handlar du den?Det som stör mig är viskositeten och förpackningsstorleken. Det tog 4 år innan man såg 4liters dunken, ska jag behöva vänta 20år innan den finns i 20l då? Nä, jag får snällt hålla mig till Motul 60liters för 70kr/lit
Så mina NGK-tändstift jag köper nere i Europa för SEK 23 är sämre, en tredjedel så bra, än de jag köper i Svedala för 60:- ???
Jeflar, jag får ju ingen dekal...
Det är ju snarare ett argument som används när förmågan att förklara brister.
Stenmark är ju rätt känd för att åka skidor o sina fysiska prestationer men inte för att vara en duktig retoriker.
Hur ofta byter du stift på hojen då?Brukar ha hojen max 3år,sedan köper jag en ny,så jag vet ej när dom ska bytas
Mycke tycka lite veta som vanligt på SH.
Tröttsamt med massa subjektiva utsagor om sådant som är avancerat o prova för att få signifikans i, både för fordons o kemindustrin.
Gillar i allmänhet inte folk som skriver o säger saker utan att veta.
Själv vet jag inget annat än om det är rätt klassning eller inte på oljan o är nöjd med det.
Jo men visst. Nu råkar jag ju inte vara en specialist på just Stenmark. Men brist på kunskap hindrar ju inte på SH tänkte jag så jag gav mig bara hän.
Förlåt! :juholt
Har man ekonomi för hojbyte vart 3:e år så kan man ju betala utan att bekymra sig. Alla har inte det..Hur ofta byter du stift på hojen då?Brukar ha hojen max 3år,sedan köper jag en ny,så jag vet ej när dom ska bytas
Då får du ju aldrig veta om det lönade sig med den dyra oljan. Seså kör nu 200000 km o så får du reda på både när stift skall bytas o när ventilerna skall justeras.
Sen nu till o kolla meken på servicen när han häller i oljan så det blir vad som står på kvittot.
Tacka vet jag olivolja, den går ju o smaka på för o avgöra kvaliten. Utan att dö.
nu har jag orkat mig igenom allt ni har skrivit. och det finns bara en sak att konstatera , man pratar om klassningar fram och tillbaka och när det visas att bt oljan har rätt klassning så hävdar belackarna att eftersom den är så billig så ligger den förmodligen alldeles för nära gränsen. och förespråkarna kommer i många fall med prat om att folk är dumma i huvet.
det enda konkreta som kommit fram i tråden är
1.BT's olja håller olika klassificeringar.
2. Ingen har en aning om vad det är för olja i BT´s förpackningar vilket gör att man vet precis lika lite om hur nära bt's som andra oljor ligger klassgränsen .
3. OKQ8 oljan är billigare , men den är fortfarande bättre än BT olja eftersom ju BT olja är billig sletolja enligt insatta människor som inte heller dom har en aning om vad som finns i flaskan.
så ett stort grattis till er alla.
Ni har kommit fram till ........ingenting
ja bortsett från dom få personer som faktiskt hade kört med oljan och kunde konstatera att inget har hänt .
nu har jag orkat mig igenom allt ni har skrivit. och det finns bara en sak att konstatera , man pratar om klassningar fram och tillbaka och när det visas att bt oljan har rätt klassning så hävdar belackarna att eftersom den är så billig så ligger den förmodligen alldeles för nära gränsen. och förespråkarna kommer i många fall med prat om att folk är dumma i huvet.
det enda konkreta som kommit fram i tråden är
1.BT's olja håller olika klassificeringar.
2. Ingen har en aning om vad det är för olja i BT´s förpackningar vilket gör att man vet precis lika lite om hur nära bt's som andra oljor ligger klassgränsen .
3. OKQ8 oljan är billigare , men den är fortfarande bättre än BT olja eftersom ju BT olja är billig sletolja enligt insatta människor som inte heller dom har en aning om vad som finns i flaskan.
så ett stort grattis till er alla.
Ni har kommit fram till ........ingenting
ja bortsett från dom få personer som faktiskt hade kört med oljan och kunde konstatera att inget har hänt .
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |