valmers skrev:....och att slippa en stammande finnpekka på presskonferensen.
Bra skrivet och jag kan inte göra något annat än att hålla med dig! Så länge det går dåligt för finland så är jag nöjd!
valmers skrev:....och att slippa en stammande finnpekka på presskonferensen.
hur är det med tillförlitligheten dåvalmers skrev:
Varför det?! Har helvetet frysit till is?!Macho Woman skrev:Dags för er alla att hylla Kimi igen.
Visst det blev ju nästan walkover, sådan är ju sporten. MEn tjena, att kalla det rookie-misstag är väl helt fel. Du kan inte ha följt sporten länge om du har missat hur många det är som brukar sätta bilen i muren där. Det är väldigt tight.Macho Woman skrev:Även om han i stort sett vann på walk over den här gången... Intressant att se kolfiberbromsar sprängas med bitar som flyger åt alla håll och påföljande storbrand. Jag är tacksam för Alonso och Buttons 'rookie'-misstag.
Japp helt bra race. Personligen är jag nöjd över Rubens uppkörning, men samtidigt besviken över Schumis start. Men det är ju sådant som händer, och jag säger som förut, Schumacher tar inte titeln i år, Ferrari är inte tillräckligt snabba, men det gör inte Kimi heller.Macho Woman skrev:Det här loppet hade förresten varit perfekt att visa för de som annars inte är så intresserade av f1. Många omkastningar i placeringarna, och ruggigt fräcka ombordkameravyer. Kan inte bli annat på en tajt bana med snygg stads- och vattenomgivning. Jag blev lite frustrerad i början när de började med att bara visa fajten om niondeplatsen, men sedan följde de ju alla täta fajter och viktiga händelser så det blev ju grymt bra till slut. Bra söndagsunderhållning!
valmers skrev:Kan inte någon förbarma sig och skicka finnpajsaren på språkkurs? Bedrövligt.
Det måste han ha sagt på muminspråk, och fått översatt.Macho Woman skrev:
Macho Woman skrev:Publiken får kräva pengarna tillbaka av Michelin!
Macho Woman skrev:Jag tar tillbaka mina tidigare beskyllningar. Istället gör jag som Ove Andersson och skyller på Ferrari! Johodå! De kunde ha gått med på att det byggdes en extra chikan.
Macho Woman skrev:Jag tar tillbaka mina tidigare beskyllningar. Istället gör jag som Ove Andersson och skyller på Ferrari! Johodå! De kunde ha gått med på att det byggdes en extra chikan. Det gör mig inte mindre arg att Schumi försöker trycka av sin stallkamrat när de knappt finns några andra bilar på banan att tävla med och han knappast har någon chans på mästerskapet. Han skulle verkligen gå (eller köra) över lik för en seger den mannen. Obehagligt.
Alltså: allt är Ferraris fel.
Kom på en grej till! Det här kan vara bra för MotoGP. Motorintresset kanske flyttas dit istället. Det har gjorts mycket reklam för Laguna Seca och där är risken för ett fiasko obefintlig. Coolt!
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|