Guuud vad balla ni är!!! Man blir såååå impad
ja som fått för mig att ni e sega kisar som bara snusar och åker bulten=)
puss på er det va ju kul=)
Målsättningen är inte att folk ska bli impade
Målsättningen är, om det ens finns någon, att folk skall få se film på lite hederligt onsdagsåka här i sthlm
Samtliga deltagare i filmen äger hojar som ingås i klass 7 försäkringsmässigt. Dessa hojar är gatreggade och försäkrade/skattade. Att dessa hojar kostar en liten summa att ha i laglig drift är ingen hemlighet. Att då folk som äger och betalar detta använder sina motorcyklar är ju förhållandevis rimligt enligt mig.
Men du får ju givetvis ha din åsikt
Vad var det för jävla dum kommentar? Jag äger själv en klass 7 hoj och använder den minst 1000 mil per år. Självklart ska man använda sin sporthoj men att stå och reta snuten är bara barnsligt och omoget och skapar dåligt rykte för oss alla.
Slanga gärna med hojen men på nån parkering eller nåt annat mer avlyst ställe, men där får ni väl inte det ni strävar efter, nämligen fjortisar som tycker att det är asballt att köra på slangen
Idioter som föder moralkärringarnas kvarnar med detta
Grattis! snart har vi lag på regskylt och 100 andra restriktioner
Vad var det för jävla dum kommentar? Jag äger själv en klass 7 hoj och använder den minst 1000 mil per år. Självklart ska man använda sin sporthoj men att stå och reta snuten är bara barnsligt och omoget och skapar dåligt rykte för oss alla.
Slanga gärna med hojen men på nån parkering eller nåt annat mer avlyst ställe, men där får ni väl inte det ni strävar efter, nämligen fjortisar som tycker att det är asballt att köra på slangen
helt galet men frågan är vad dessa killar skulle prestera på bana ! posera kan väl alla om man saknar några kromosoner ....
helt galet men frågan är vad dessa killar skulle prestera på bana ! posera kan väl alla om man saknar några kromosoner ....
Vad jag vet har vi väl lag på regskylt redan, samt 100 andra restriktioner.
Sen om dem följs eller inte, det är en annan femma.
precis !!!.. där sa du ett sant ord..
som en del här har enormt svårt för
Följa lagar och försöka att INTE sticka ut allt för mycket och
FÖRSTÖRA för ALLA motorcykelälskande i detta land
sånt här leder fram till regskylt FRAM
och en massa annat dåligt
vad tycker customskändaren undrar ju jag??
alltid kul med lite busfilm som livar upp
jag tror att dom som bestämmer sådant är mycket väl medvetna om att det knappast skulle bli någon skillnad. Gäller bara att vissa, populärt kallat moralkärringar, får in det i skallen med.
Text...
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |