Ingen fara, håll dig från Airbus och ekvatorn bara.Dystert och läsa i denna tråd när man snart ska flyga
Ingen fara, håll dig från Airbus och ekvatorn bara.Dystert och läsa i denna tråd när man snart ska flyga
Vad hade någon av olyckorna med ekvatorn att göra?
Jag köpte en kniv till en kompis i LA för nått år sen och dagen före jag skulle flyga hem la jag denna i ytterfacket på min dator väska sen dagen efter flög jag hem från LAX via LHR till Stockholm och några veckor senare flög jag till Sydney...,,med samma dataväska när jag kom fram så öppnade jag facket då jag misstänkte att jag skulle ha alvedon där och då såg jag kniven jag köpt i LA så varken LAX eller LHR security såg den och inte heller Arlanda eller Dubai eller Sydney ! Så alla missade en 18 cm jaktkniv ! Rätt så illa !!
Det var just den artikeln (nja, eller DNs variant) som diskuterades...
...Efter att ha skapat en lång kö så hittades 125 ml solkräm!
Placera solkrämen ovanpå handbagaget nästa gång så slipper du skapa en lång kö.
Eller ännu bättre, släng bort den direkt du börjar köa. Den är ändå för stor.
125 ml minsann, betänk då att hade du istället haft 7 flaskor solkräm á 100 ml hade du blivit insläppt utan problem... Försök se det logiska i det om du kan.... Jag försöker fortfarande.Fast på Arlanda är dom noggranna. Igår gick jag igenom s-kontrollen. Reste bara med en ryggsäck. När min ryggsäck gick igenom röntgenmaskinen så stannade dom upp bandet och stirrade på skärmen 1 min. Sen kördes den igenom en gång till. Togs åt sidan efter det för att gå igenom väskan. Efter att ha skapat en lång kö så hittades 125 ml solkräm!
Fast på Arlanda är dom noggranna. Igår gick jag igenom s-kontrollen. Reste bara med en ryggsäck. När min ryggsäck gick igenom röntgenmaskinen så stannade dom upp bandet och stirrade på skärmen 1 min. Sen kördes den igenom en gång till. Togs åt sidan efter det för att gå igenom väskan. Efter att ha skapat en lång kö så hittades 125 ml solkräm!
Verkar spännande att flyga i hagelstorm. Undrar hur det upplevdes för passagerarna?
http://www.bizjournals.com/twinciti...ail-nwa-n664us-boeing-747-boneyard-pinal.html
125 ml minsann, betänk då att hade du istället haft 7 flaskor solkräm á 100 ml hade du blivit insläppt utan problem... Försök se det logiska i det om du kan.... Jag försöker fortfarande.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|