L. Mäkinen
Gudomlig sporthojare
Det är väl svårt att hitta läckor i fjärrvärmenätet utan att skanna av det.
Skiter jag i. Måste gå att göra dagtid. Försöker få julkänsla.Det är väl svårt att hitta läckor i fjärrvärmenätet utan att skanna av det.
Nu är hen hemma igen.Fjärrvärmeläckageletaren brummar mysigt tycker jag. Skönt att somna till.
Very FloridaKänns mer meningslöst när de åker kors och tvärs för att 'rita' på flightradarn
View attachment 479534
Fast en Cessna på 2000ft hlr du ju knappt, och han ritade ju över ett stort område utan att korsa linjerna.Känns mer meningslöst när de åker kors och tvärs för att 'rita' på flightradarn
View attachment 479534
Picture or it didn't happenFast en Cessna på 2000ft hlr du ju knappt, och han ritade ju över ett stort område utan att korsa linjerna.
Låt dom ha kul.
Jag är imponerad över hur raka och fina linjer dom fick till.
För någon månad sedan när militären låg och flög ovalbana med signalspaningsplan mot ryssland så behövde dom av okänd anledning flyga två extra runda varv i ena änden så att säga.
Jag skulle vilja höra den officiella förklaringan till att rita kulor på den penisformade rutten....
Kompasskalibrering naturligtvis.Jag skulle vilja höra den officiella förklaringan till att rita kulor på den penisformade rutten....
Mycket troligt... Jag känner några piloter. Inte friska på en fläck och jävligt sjuk humor och påhittiga.Kompasskalibrering naturligtvis.
Bra övning i precisionsflygning ?Fast en Cessna på 2000ft hlr du ju knappt, och han ritade ju över ett stort område utan att korsa linjerna.
Låt dom ha kul.
Jag är imponerad över hur raka och fina linjer dom fick till.
För någon månad sedan när militären låg och flög ovalbana med signalspaningsplan mot ryssland så behövde dom av okänd anledning flyga två extra runda varv i ena änden så att säga.
Jag skulle vilja höra den officiella förklaringan till att rita kulor på den penisformade rutten....
- Men varför kan ingen av piloterna med en lugn stämma förklara för alla vettskrämda ute i passagerarsätena att det inte är något att oroa sig för? För min del hade det räckt och besparat mig och tjejen en jäkligt omskakande (bokstavligen!) resa, som avgjorde att hon inte tänker flyga igen."informativ text"
Det kan ju tyvärr bara just den besättningen svara på.*informativ te
- Men varför kan ingen av piloterna med en lugn stämma förklara för alla vettskrämda ute i passagerarsätena att det inte är något att oroa sig för? För min del hade det räckt och besparat mig och tjejen en jäkligt omskakande (bokstavligen!) resa, som avgjorde att hon inte tänker flyga igen.
Fast det är samma om du åker taxi eller går på perrongen på tunnelbanan.Jag känner både piloter (vilket inger förtroende) och flygmekaniker (vilka inte hjälper med sina skräckhistorier). Men värst är nog vetskapen om att jag inte har ens en inbillad kontroll över läget. Bestämmer sig piloten för att ta livet av sig (ni minns väl händelsen med tysken för några år sedan) och passagerarna, så är det inte mycket man kan göra. Tekniken är det oftast inga problem med som inte kan lösas och i alla fall de piloter jag känner, är väldigt skickliga och välutbildade. Men jag sitter hellre bakom ratten/styret och har kontroll själv i en statistiskt farligare miljö, än det på pappret säkra men där all påverkan är utom räckhåll.
Flygrädd? Nej. Men rädd för idioter och psykfall...
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|