Är man flygrädd är man bög.
En annan gång så var det stark sidvind under landning. Jag brukar inte vara rädd när jag flyger men när dom envisas med att landa på sladd då blir jag lite nervös, att några bagage"luckor" öppnades gjorde mig inte lugnare.
En annan gång så var det stark sidvind under landning.
Markus kanske vill hänga med nån gång?
Flyga tycker jag personligen är det roligaste som finns... Fast jag flyger bara smått, segelflygplan och motorseglare!
Jag kan nog tycka det är lite oroligt att flyga stora flygplan när man inte själv har någon kontroll, inte för att jag skulle flyga en 747a särskilt bra men ni förstår va jag menar!
Markus kanske vill hänga med nån gång? AVA bilderna är i segelflygplan!
Hehe, Dimonan går på bensin, 91/96 oktan.Super Dimonan följer jag med i när som helst (bara det inte är en diesel, he he), seglarna också, om dom har bättre glidtal än ett fälgkors
Den landningen satt jag bara och njöt eftersom det satt 3 brattjejer framför jag stört mig på hela resan som började grina.
Hehe, Dimonan går på bensin, 91/96 oktan.
2 sitsiga DG500an har 1:40 i glidtal. Skicka PM om du är sugen nån gång!
Innsbruck har en jobbig flygplats som dom sa att bara 5 svenska piloter hade tillstånd att landa på för inflygningen var knepig mellan berg och banan var kort. Den landningen satt jag bara och njöt eftersom det satt 3 brattjejer framför jag stört mig på hela resan som började grina.
Innsbruck har en jobbig flygplats som dom sa att bara 5 svenska piloter hade tillstånd att landa på
Hehe, ja. DA40 och DA42 går ju på Diesel, det ska ju vara riktigt bra maskiner, motorfelet var säkerligen tillfälligt, om det nu var motorfel? Har du källa?Du vet att SE-LTF fick motorstörning och nödlandade förra veckan va?
Synd om dieseln får dåligt rykte då jag tycker att det är en lysande motor i småflygplan.
Bara man kommer ihåg att dränera tankarna och filtren
Flyga tycker jag personligen är det roligaste som finns... Fast jag flyger bara smått, segelflygplan och motorseglare!
Jag kan nog tycka det är lite oroligt att flyga stora flygplan när man inte själv har någon kontroll, inte för att jag skulle flyga en 747a särskilt bra men ni förstår va jag menar!
Markus kanske vill hänga med nån gång? AVA bilderna är i segelflygplan!
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|