Biltmore
Blood Group: Red
Vad heter God Jul på Norska..? börja öva redan nu!
norge suger! = )
tänkte uppdatera lite!
har inte hört ett ljud från varken norge eller länsstyrelsen.
har åkt hoj fram till för ca 2-3 veckorsedan, o nu har jag köpt en polo 1,4 automat -06 för hojpengarna(vilket monster!!!)! men det blir en ny båge i vår!
skönt att man kunde åka hela säsongen iallafall!
så det blir nog inget gallerskakande än på ett tag iaf!
Kan ta upp till 4 månader innan de hænder nåt.tänkte uppdatera lite!
har inte hört ett ljud från varken norge eller länsstyrelsen.
har åkt hoj fram till för ca 2-3 veckorsedan, o nu har jag köpt en polo 1,4 automat -06 för hojpengarna(vilket monster!!!)! men det blir en ny båge i vår!
skönt att man kunde åka hela säsongen iallafall!
så det blir nog inget gallerskakande än på ett tag iaf!
Før 2 v sen lyckades jag bli fotad i en kamera i norge. 101 på 80væg, klarade mig med 4900Nok.
Norskar ær ett sjukt slækte..... Jag vet att man får skylla sig sj men nær man ligger på en bred fin dubbelfilig ny væg tycker man ju att hastigheten borde va mer æn 80...
132 km/h över hastighetsbegränsingen? Mitt rekord är 210 km/h över, dock inte i Norge.Svensk satte precis rekord i fortkörning i Norge... 132km/h över rådande hastighetsbegränsning som var 80km/h, dvs. 212km/h = 2 månaders fängelse.
http://www.expressen.se/motor/1.1325964/svensk-satte-rekord-i-fortkorning-i-norge
"– Den mest extrema griskörningen jag varit med om, kommenterade Kjell Arne Hestad vid den norska trafikpolisen.."
Men herregud, skaffa ett liv!
Norska polisen är fan värre än den svenska. I Oslo står sletna pundare i varenda gathörn och inte en polis syns till nånstans. Alla vet vilken kriminalitet narkotika för med sig. Men då har ju snuten viktigare saker för sig förstås (Läs: Ta fast fortkörare - dom riktiga brottslingarna)
OMG
undrar om det inte är bättre o köra som folk o inte inspireras av alla superodödliga "hjältar" som "blåser snuten" på film o riskerar omgivningens säkerhet.
men visst håller jag med om att det är viktigt att få undan skiten från gatan med,och nu menade jag drogerna.
// Jocke
Hmm, det får stå för dig. Vad du nu menar med "köra som folk". Själv kör jag inte sporthoj för att jag gillar att cruisa på avenyn.
nää du är väl en av dom som hjular hela avenyn för att visa att det är coolt med sporthoj antar jag,, helt upp till dig men högst olämpligt.
köra som folk omfattar att använda det som kallas omdömme,
inte gasa satan i stan utan välja platser där utomståenda förhoppningsvis
slipper bli torpederade.
personligen så kör jag undan ganska rejält på utvalda platser som är mera lämpade för sporthojåka än inne i stan.
det retar ju bara gallfeber på folk i allmänhet o skapar osämja,
ska vi motorcyklister överleva alla satans lagar som mer eller mindre förbjuder os att ha hoj så mästa vi vara lite av ögontjänare,,
har jag fel ?
"– Den mest extrema griskörningen jag varit med om, kommenterade Kjell Arne Hestad vid den norska trafikpolisen.."
Men herregud, skaffa ett liv!
OMG
nää du är väl en av dom som hjular hela avenyn för att visa att det är coolt med sporthoj antar jag,, helt upp till dig men högst olämpligt.
köra som folk omfattar att använda det som kallas omdömme,
inte gasa satan i stan utan välja platser där utomståenda förhoppningsvis
slipper bli torpederade.
personligen så kör jag undan ganska rejält på utvalda platser som är mera lämpade för sporthojåka än inne i stan.
det retar ju bara gallfeber på folk i allmänhet o skapar osämja,
ska vi motorcyklister överleva alla satans lagar som mer eller mindre förbjuder os att ha hoj så mästa vi vara lite av ögontjänare,,
har jag fel ?
Før 2 v sen lyckades jag bli fotad i en kamera i norge. 101 på 80væg, klarade mig med 4900Nok. Norskar ær ett sjukt slækte..... Jag vet att man får skylla sig sj men nær man ligger på en bred fin dubbelfilig ny væg tycker man ju att hastigheten borde va mer æn 80...
Kan ta upp till 4 månader innan de hænder nåt.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|