Enkelt. Folk väntar med att svara för att det kanske dyker upp något roligare. Folk är dryga och ohyfsade.Varför i hela friden är det så svårt för vissa individer att lämna besked på en osa när de är bjudna på fest!?
Jag anser att det omöjligt kan vara oklart när ett datum är angett. Inget svar är lika med ett nej. Slut, frågor! Kan omöjligen vara, verkställ! Kom inte och vill vara med när tåget gått. Då får du stå kvar på perrongen.
Å allergier är inte lika illa som "jag tycker inte om". Ät och tig. Är det fisk eller kött på menyn välj något av det.
Vafan!? Det här med sunt förnuft...
En del människor har mer och mindre sociala perioder i sina liv.Varför i hela friden är det så svårt för vissa individer att lämna besked på en osa när de är bjudna på fest!?
Jag har full förståelse för att livet och mående/social vilja är dynamiskt. Men det är just det att idka radiotystnad mot inbjudande part tills efter satt datum som irriterar.En del människor har mer och mindre sociala perioder i sina liv.
Det är därför man sätter ett OSA datum, då får dom ta ställning senast då.
Jag har tidigare varit relativt social, men numera nekar jag allt som måste förplaneras
Ska vi gå och ta en öl i kväll kan jag svara på, ska vi gå och ta en öl nästa helg kan jag inte svara på, hur fan ska jag veta hur jag känner om en vecka?
Måste jag lämna svar om vi ska ta en öl om en vecka säger jag nej, då det är bättre att sitta hemma fastän man skulle kunna tänka sig att gå ut, än att tvingas ut när man skulle vilja sitta hemma
Intressant, jag är exakt likadan, vill inte boka upp nåt i förväg som jag vet att beroende på dagsformen kan jag känna olust när det är dagsEn del människor har mer och mindre sociala perioder i sina liv.
Det är därför man sätter ett OSA datum, då får dom ta ställning senast då.
Jag har tidigare varit relativt social, men numera nekar jag allt som måste förplaneras
Ska vi gå och ta en öl i kväll kan jag svara på, ska vi gå och ta en öl nästa helg kan jag inte svara på, hur fan ska jag veta hur jag känner om en vecka?
Måste jag lämna svar om vi ska ta en öl om en vecka säger jag nej, då det är bättre att sitta hemma fastän man skulle kunna tänka sig att gå ut, än att tvingas ut när man skulle vilja sitta hemma
Intressant, jag är exakt likadan, vill inte boka upp nåt i förväg som jag vet att beroende på dagsformen kan jag känna olust när det är dags
Oki själv har jag betett mig så de senaste 20 årenTidigare tackede jag ja till allt.
Det smög sig på med tiden för mig.
Den här pandemin gjorde att det blev extremt
Jag är nog lite skyldig till det.Varför i hela friden är det så svårt för vissa individer att lämna besked på en osa när de är bjudna på fest!?
Jag anser att det omöjligt kan vara oklart när ett datum är angett. Inget svar är lika med ett nej. Slut, frågor! Kan omöjligen vara, verkställ! Kom inte och vill vara med när tåget gått. Då får du stå kvar på perrongen.
Å allergier är inte lika illa som "jag tycker inte om". Ät och tig. Är det fisk eller kött på menyn välj något av det.
Vafan!? Det här med sunt förnuft...
Det kan jag tycka är ok. Om man ändå hör av sig i god tid och förklarar situationen så har man ändå agerat respektfullt.Jag är nog lite skyldig till det.
Mest på grund av att hemmasituationen kan vara volotil och helt jävla hopplös att planera.
Brukar dock försöka förklara situationen och att jag inte kan lova hur det fungerar flera veckor framåt.
Det är just det många saknar. Förmågan att svara överhuvudtaget.Jag är nog lite skyldig till det.
Mest på grund av att hemmasituationen kan vara volotil och helt jävla hopplös att planera.
Brukar dock försöka förklara situationen och att jag inte kan lova hur det fungerar flera veckor framåt.
Det är just det många saknar. Förmågan att svara överhuvudtaget.
Exempelvis om kalaset i fråga är barnfritt och om fem månader. De som då kanske tackat ja men sen inte lyckats ordna barnvakt, helt ok att nära i tid tacka nej. Men de som tackar nej för att de inte vet om de kan få barnvakt då kan jag tycka tar ut förlust i förskott eller anväder det som ursäkt för att slippa ses.
Näh, det går på en eftermiddag, jag tror att de inbillar sig (förgäves) att Covid ska släppa.Absoult, men FEM fucking månader?
Ska ni beställa handgraverade glas som placeringsskyltar till bordet?
Bra idé, tack! ?Absoult, men FEM fucking månader?
Jag brukar undvika att lova att jag kommer till jobbet dagen efter när jag går hem. Planera närvaro fem månader i förväg skulle jag garanterat tacka nej till bara på grund av det orimliga i beteendet.Absoult, men FEM fucking månader?
Bröllop brukar ofta planeras många månader i förväg. Drömlokalen ska vara tillgänglig, den perfekta maten ska fixas med mera.Jag brukar undvika att lova att jag kommer till jobbet dagen efter när jag går hem. Planera närvaro fem månader i förväg skulle jag garanterat tacka nej till bara på grund av det orimliga i beteendet.
Antingen gör man saker direkt eller också får det vara.
Sist jag gifte mig hade vi en fikakorg med till sommarstugan. Funkade perfekt!Bröllop brukar ofta planeras många månader i förväg. Drömlokalen ska vara tillgänglig, den perfekta maten ska fixas med mera.
Handlar det om ett vanligt gubbhäng eller parmiddag så är fem månader såklart helt barockt.
Ska fasen fixa inbjudan per post med OSA till nästa gubbhäng. Bara för att. ?Handlar det om ett vanligt gubbhäng eller parmiddag så är fem månader såklart helt barockt.
Ser spännande ut.Får man göra så här eller bryter jag mot någon helig lag nu?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|