Ingen aning, är det Maseratin igen?Hur får man bäst bort målarfärg från skinnklädsel?
Ingen aning, är det Maseratin igen?Hur får man bäst bort målarfärg från skinnklädsel?
- Det är Genesis:en den här gången. Men eftersom du inte har en aning så..Ingen aning, är det Maseratin igen?
Måla resten vitt också.Ingen aning, är det Maseratin igen?
Jag har för mig att den skrotadesMåla resten vitt också.
Va tusan, du har ju Sveriges snålaste mc-motor just nu, kan du inte vara nöjd med det ?Tanken finns OM det inte är för jävla mycket pyssel för att få ihop grejorna.
Men nyaste versionen av R1 decattad o bänkad sägs ju spotta ur sig 220 hp+ o hur kan detta vara fel?
Men går inte insprutning snålare då, tänkte ju typ 0,2 milen i 150 km?Va tusan, du har ju Sveriges snålaste mc-motor just nu, kan du inte vara nöjd med det ?
Kul att du gillar utmaningar, kör hårt.
Var får man tag på fluss på flaska för elektronik i butik, förutom Elfa? Har fått ett problem med displayen i bilen, och trolig orak är kallödningar. Tänkte försöka löda om men fördelen borde vara att ha på flussmedel och sedan värma tennet igen utan att tillföra nytt (om det inte behövs) som innehåller flussmedel. De jag sett är för att löda vattenrör.
Bor söder om Sthlm, kan åka till Solna, men undviker helst Essingeleden.
https://www.kjell.com/se/produkter/...el/weller-lw25-flussmedel-i-vatskeform-p40376 kanske finns på baksidan av stan.Var får man tag på fluss på flaska för elektronik i butik, förutom Elfa? Har fått ett problem med displayen i bilen, och trolig orak är kallödningar. Tänkte försöka löda om men fördelen borde vara att ha på flussmedel och sedan värma tennet igen utan att tillföra nytt (om det inte behövs) som innehåller flussmedel. De jag sett är för att löda vattenrör.
Bor söder om Sthlm, kan åka till Solna, men undviker helst Essingeleden.
Det är en branch med tighta marginaler IOM att inte vi på allvar stoppar utländksa förare som myglar.Kom på en ny genifråga..
Lastbilsbranchen
Be att få mottagarens bankkonto och sätt in pengarna på det.Förbetalt visamasterokq8-kort är det något som fungerar problemfritt? Anledningen är idétorka i present, kontanter går bort och specifika butiksspecifika presentkort är väl som att kasta pil på en karta. Finns säkert för hela shåppingcentrum men ja, swish kändes lite tråkigt. Vill minnas från tiden när jag hade kassakunder att det strula för dom men det kan lika gärna varit att dom röstat nej till Skatteverket, inte hade stålars eller var kodsenila.
Nog krångel, är det ett fungerande koncept? Något som är att föredra mot något annat och var köper man ett påfyllbart plastkort lämpligast? Har googlat men det säger väl inte så mycket om det faktiskt fungerar, typ.
Problemet med transportbranschen bottnar i att stora företag endast ser pengar. Med andra ord, de som håller i kontrakten (de stora kontrakten) ser endast siffror, utan kontakt med verkligheten.
Därav får transportbolag (ofta speditörer) med låga marginaler, pressad personal, som inte betalar för kompetens, utan anlitar billiga åkare som fuskar, alla avtal.
För "De vann upphandlingen".
Att de inte kan plocka upp något och köra det dit det skall, absolut inte utan att ha sönder det, förefaller vara helt ointressant.
Be att få mottagarens bankkonto och sätt in pengarna på det.
Om det är en yngre kanske ordna bankkonto med kort med lite insatta pengar.
Det är nog inte fråga om några tior direkt.Ptjae det ska jag inte påstå att det inte ligger något i, men måste ändå undra om det ens är dyrt att byta trä på ett flak? Kan väl omöjligen vara raketforskning och materialet är väl inga pengar i sammanhanget även om världen gjort dom några tior dyrare just nu.
Riskanalys?Mm men riskanalysen ingen bevisligen gör borde peka åt ett annat håll, får väl hoppas blåbärskontrollerna är dyra för dom som förtjänar det.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|