I princip - men de är för små för M8Såna här borde väl kunna funka med försänkt skruv. Betydligt billigare i alla fall.
I princip - men de är för små för M8Såna här borde väl kunna funka med försänkt skruv. Betydligt billigare i alla fall.
Ah, missade den lilla detaljen M8I princip - men de är för små för M8
Vsd har hönt här?View attachment 482895
Var faktiskt o tog en promenad till en vacker fotomodell o gymmet under mitt arbetsfria underbara liv o knallade förbi gejparkeringen där du träffar äldre män på kvällarnaSå du har träffat unga tjejer igen?
Haha , fan finns äldre läskiga gaygubbar som gillar suga av unga killar o män.Kanske var ett sånt tillfälle där det är en fördel att ena parten är tandlös.
hej jag har kört med https://www.kaffekapslen.se/mini-me-svart-graa-dolce-gusto.htmlKapselmaskiner för kaffe. Vad ska man välja/finns det olika system? Dottern vill ha en enkel maskin med billiga kapslar. Vad väljer man då?
Haha , fan finns äldre läskiga gaygubbar som gillar suga av unga killar o män.
Usch
Var faktiskt o tog en promenad till en vacker fotomodell o gymmet under mitt arbetsfria underbara liv o knallade förbi gejparkeringen där du träffar äldre män på kvällarna
Du får hämta Everts tänder
Sitter strålkastare från en högerstyrd bil i ena av våra bilar.
Naturligtvis blev det nedslag på besiktningen. Ljusbild felaktig/bländande.
Räcker det att sätta en tejpbit på strålkastarglaset som skymmer den del av ljuset som bländar?
Anti-spinn. Läs i manualen vad lampan betyder, jag misstänker att det är något fel om den lyser hela tiden men manualen har svaret.Okej, nu kommer det. Min hoj har traction control. Ställt in på allt mellan Off och siffrorna. För det första, vad gör den? Vad ska jag ställa på och varför? Och varför lyser TC lampan hela tiden? Vill minnas att den inte lyst från början.
Läst handboken? ?Okej, nu kommer det. Min hoj har traction control. Ställt in på allt mellan Off och siffrorna. För det första, vad gör den? Vad ska jag ställa på och varför? Och varför lyser TC lampan hela tiden? Vill minnas att den inte lyst från början.
Vad tror forumet om min väns chanser?
Hur lång tid brukar ett mål som detta ta?
Bonusfråga: Tycker ni att en olovlig körning för tre år sedan borde hindra en från att jobba som ordningsvakt, trots att polisen godkänt förordnandet?
Jag var nog otydlig. Arbetsgivaren vill anställa honom men får inte för att Länsstyrelsen tycker han är olämplig. Detta trots att polisen gjort en större lämplighetskontroll och godkänt honom.Jag har ingen aning, men det står väl arbetsgivaren fritt att sätta vilka regler den vill.
Uppfyller man inte kraven så behöver dom inte anställa dig.
Det är nog inte det fruktansvärda brottet i sig som är problemet, utan att det visar på att personen flexar med lagar och regler.
Det är kanske inte en önskvärd egenskap hos en ordningsvakt
Jag var nog otydlig. Arbetsgivaren vill anställa honom men får inte för att Länsstyrelsen tycker han är olämplig. Detta trots att polisen gjort en större lämplighetskontroll och godkänt honom.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|