I allmänhet lite tveksam till ordningsvakters lämplighet övergripande.
Vi pratar en tremånaders utbildning och 30 tim maktmedelsutbildning,sen får du lalla runt bland folk med batong och pepparsprej.
Polisen tillika i Finland två år och ut i samhället med pistol. (+1 år betald "arbetspraktik")
Alternativt så kan man lägga 6,5år på en merkantil utbildning och sedan så är man betrodd med Microsoft Excel.....
Ja, och det är idiotiskt.Polisen i USA har I vissa delstater 12 veckors utbildning
Det heter i alla fall hook bolt och går att hitta billigareAh, missade den lilla detaljen M8
Jo och det blir ju inte alltid så lyckat...Polisen i USA har I vissa delstater 12 veckors utbildning
Få bort blått bläck från svart konstläder/vinyl eller vad det nu är i bil nowwadajjs.. bräjjkkkliin o stålborste?
Våtservetter från lokala matbutikens barnavdelning?Få bort blått bläck från svart konstläder/vinyl eller vad det nu är i bil nowwadajjs.. bräjjkkkliin o stålborste?
Om det är bläckpenna så funkade våtservetter fint på ljusbeige läderFå bort blått bläck från svart konstläder/vinyl eller vad det nu är i bil nowwadajjs.. bräjjkkkliin o stålborste?
Känns som att det är väääääldigt långt mellan hängena, när vi hänger upp avlopp under plattor som ej går att komma åt är det ett hänge varje 0,5 meter på grå plaströr., som jag fattat på vs killar är dom grå rören så känsliga för varmt vatten att dessa blir sladdriga och kan hoppa isär.Ska testa wipes
Inge gnäll men kom hem till nytt äventyr idag efter tolvoenhalvtimmes arbetsdag så man var ju i form.
Kula.
Naturligtvis längst bord från luckan in till kry.. krålgrunden. Vad får det att hoppa isär? Båda rören sitter bra, ena nedgrävt och det andra upphängt med bra instick/inskjut/överlapp i varann eller vad man säger. Stora avloppet som det leder till sitter som berget. Fick ta i ganska duktigt för att få isär så pass att jag kunde montera ihop det igen. Tror inget annat än att jag behöver ny skarvböjvinkel + sanering men sålänge ni vet..
Blir ingen Svanströmsare av mig tvi f-n. Behöver helst inte bli en årlig tradition av denna anledning iaf, därav frågan
.Kung! Ja det var ju allt annat än sladdrigt såhär en kväll på våren så inte min första tanke Tack för input, då kan vi göra bättre.. rörisen som gjorde det här var tjock.
Nu ska jag bara hitta någon billig pump så jag själv slipper simma i det där.
Gissningsvis låg temperatur. Då blir plaströren kortare och dras isär.Vad får det att hoppa isär? Båda rören sitter bra, ena nedgrävt och det andra upphängt med bra instick/inskjut/överlapp i varann eller vad man säger. Stora avloppet som det leder till sitter som berget. Fick ta i ganska duktigt för att få isär så pass att jag kunde montera ihop det igen. Tror inget annat än att jag behöver ny skarvböjvinkel + sanering men sålänge ni vet..
Och i Sverige kan en gymnasist blir statsminister !Ja, och det är idiotiskt.
Och i Sverige kan en gymnasist blir statsminister !
Men det är ju faktiskt 9 år grundskola + 3 år i gymnasiet.
Och jag skulle gissa att det är liknande med amerikanska poliser, de har klarat intagningsproven pga att de gått i skolan.
Carl Bildt – Wikipedia
sv.wikipedia.orgStefan Löfven – Wikipedia
sv.wikipedia.org
Kan vara att dom rören är av glasfiberarmerad polyester. Då ändras formeln frånKänns som att det är väääääldigt långt mellan hängena, när vi hänger upp avlopp under plattor som ej går att komma åt är det ett hänge varje 0,5 meter på grå plaströr., som jag fattat på vs killar är dom grå rören så känsliga för varmt vatten att dessa blir sladdriga och kan hoppa isär.
....
Orange eller svarta 2 skikts är bättre, fråga inte mej varför, dom är betydligt dyrare dock kanske därför dom är formstabilare,
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|