Länka till klippet vettja.Såg du klippet på skjutningen?
Han var stoppad och stod stilla med en pistol riktad mot sig men tyckte ändå att det var en bra idé att försöka köra omkull poliserna och sticka.
Länka till klippet vettja.Såg du klippet på skjutningen?
Han var stoppad och stod stilla med en pistol riktad mot sig men tyckte ändå att det var en bra idé att försöka köra omkull poliserna och sticka.
Länka till klippet vettja.
Länka till klippet vettja.
Världen blir inte sämre utan den snubben. Tycker trots allt inte att det var rätt att skjuta baserat på det jag hört. Han var obeväpnad. Försökte inte köra över någon. Enligt vittnen hade polisen pistol whippat honom strax innan han tryckte på gasen.
Han släpade ingen polis med bilen. Vittnet har däremot sett honom bli slagen med pistolkolven flera gånger.Jag har inte sett något om att Polisen hade slagit honom innan?
Finns det också på film?
Däremot hade han arresterats 12 gånger tidigare (och lyckats smita gud vet hur många gånger) och var misstänkt för våldtäkt.
Jag tycker det var rätt att skjuta, han släpade ju en polis med bilen, och i den trafiken var det stor risk att han skulle köra ighjäl någon.
10 liknande fall till så kanske dom kriminella lär sig att lyda polisen.
Han släpade ingen polis med bilen. Vittnet har däremot sett honom bli slagen med pistolkolven flera gånger.
Var nämnde jag att jag sett ett klipp där han blir slagen? Hur många meter släpades polisen med?Jag har sett honom köra iväg och polisen följa med flera gånger, men jag har inte lyckats se något klipp där han blir slagen, kan inte du som har lyckats hitta det lägga upp det?
Var nämnde jag att jag sett ett klipp där han blir slagen? Hur många meter släpades polisen med?
Tror du har missuppfattat något. Vittne är inte samma sak som film. Bara för att något inte finns på film innebär det inte att det inte skett.Jag vet inte, titta på klippet själv.
Jag måste leta upp klippet på misshandeln som motiverade att köra iväg med polisen släpandes
Tror du har missuppfattat något. Vittne är inte samma sak som film. Bara för att något inte finns på film innebär det inte att det inte skett.
Sen är det fullt uppenbart att ingen blir släpad. Däremot en polis som håller fast sig i en knapp meter.
Jag ska hålla fast mig i din bil någon gång. Sen försvara mig när du släpar iväg mig.Så om man håller fast sig i en bil som körs iväg så släpas man inte?
Det spelar hursomhelst ingen roll, han smet från polisen som hade stoppat honom, det räcker.
Känd kriminell stannar inte på polismans tecken, blir stoppad av trafik, polis går fram och kräver att han ska stänga av bilen och kliva ut och han väljer att inte göra det utan köra iväg (och släpa polisen) och riskera livet på alla omkring.
Polisen hade rätt att skjuta.
Nu åtalas denna polisman för dråp. Du får nog avvakta med uttalande som ”Polisen hade rätt att skjuta”. Du kan tycka det. Jag tycker annorlunda.
I grund och botten har staten avrättat en misstänkt utan rättegång.
Polisen är i högsta grad en förängning av den franska rätsstaten. En fransk-algerisk medborgare är inte på något sätt en officiell representant för algeriska staten.Nej, staten har inte avrättat någon, lika lite som Algeriet har stulit bilen.
Jag tycker givetvis att det är synd att det ledde till en skjutning, men han hade alla möjligheter att göra som polisen ville och då hade det inte blivit någon skjutning.
Angående kaosandet, kaosfolk is going to kaos....
Hade det inte varit det här hade dom kaosat över något annat, kaosades det inte nyss över höjda pensionsåldrar? Indragna stöd till bönder? Höjda priser på baguetter? Skatt på vin?
Kaozfolket kaozar för allt , har t.o.m varit hpv vaccinkravallerNej, staten har inte avrättat någon, lika lite som Algeriet har stulit bilen.
Jag tycker givetvis att det är synd att det ledde till en skjutning, men han hade alla möjligheter att göra som polisen ville och då hade det inte blivit någon skjutning.
Angående kaosandet, kaosfolk is going to kaos....
Hade det inte varit det här hade dom kaosat över något annat, kaosades det inte nyss över höjda pensionsåldrar? Indragna stöd till bönder? Höjda priser på baguetter? Skatt på vin?
Polisen är i högsta grad en förängning av den franska rätsstaten. En fransk-algerisk medborgare är inte på något sätt en officiell representant för algeriska staten.
Att inte följa polismans order ska beivras. Dock inte genom avrättning.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|