"Idag gjorde jag bort mig" kanske?Fast nu var det inte någon mektabbe jag hade på lager...
Vad döper vi den tråden till då?
"Idag gjorde jag bort mig" kanske?Fast nu var det inte någon mektabbe jag hade på lager...
Till bromma kan man ju ta sig på andra sätt, vad kostar tvärbanan?
Arlanda däremot är ett riktigt rövhål på alla sätt, dit flyger jag bara för att flyga därifrån.
Ska jag till stockholm väljer jag bromma eller nattåget.
Stoppa in en ny slang är hyfsat lätt och billigt.Eh u-landslösning, typ =)
Det följde med totalt 4 bakhjul, 1 är helt resten explosionspunka..typ. Har skickat ut 3 krokar om nya däck och ett svar hittills:
19 000 pengar runt om med slang mont. & klart på lösa hjul o då pratar vi inte Michelin.. =/
Nja.
Utöver detta behöver jag serva grundligt och sen är tanken att köra en tid för att upptäcka vad som behövs och därefter renovera.
Så, punkan den har stått på i två år fick monteras av tänkte jag och ett av extrahjulen har inte poppat av fälgen. Därav spännbandet för att hålla kvar däcket på fälg när jag transporterar runt den i max 5km/h för service, tänkte jag.
Det ser ju kul utJo det förstås men sportbike sa att det var svintråkigt att jobba med bakelit.. jag tror på honom
Sen är det den lilla detaljen att alla 3 punkahjul har 1-3 dm hål i däcken, på ett ungefär
15 815 pengar runtom inkl. allt, lösa hjul är bästa budet hittills så lutar mot det.
Finns det inte en "Är jag dum i huvet på riCktigt LR?" ?Fast nu var det inte någon mektabbe jag hade på lager...
Här är ju något liknande:När jag jobbade på däckverkstad kom det in en gubbe och ville köpa vulkvätska (ni vet sån där riktig, som löser upp gummit och hjärnan på dom som använder det)
Han skulle laga en reva i ett traktordäck.
Vi hade dock bara en hink med sådant så han tog med sig traktordäcket och lagade själv (bekant till chefen så vi kompromissade)
Han hade vinkelslipat en av dom bättre klackarna så han hade en rejäl påse gummismulor, vinkelslipat ur skärskadan och sedan penslade han i vulkvätska i sprickan, rörde ihop gummismulor och vulkvätska till en tjock gröt och fyllde upp sprickan och sedan drog han ett spännband runt däcket och spände åt så att sprickan klämdes ihop.
Vi var ju alla lite skeptiska till att det skulle hålla, men han visade oss en likadan lagning som var minst 20 år gammal.
Hur sjutton säljer jag en gammal Husaberg utan att ha med idioter att göra?
Går ej.Hur sjutton säljer jag en gammal Husaberg utan att ha med idioter att göra?
Vet ej men om du inte får något svar här så släng iväg frågan till boverket så kanske de kan guida dig rätt.Någon som kan detta eller vet vad man ska läsa? Ex. AFS 2003:6 hittar jag också men behandlar nog inte frågeställningen.
Hur vet man/tar man reda på vad en lastkaj är ämnad för att klara i vikt?
Lastbrygga som klarar X-ton enl. skylt vad innebär detta? Ex. är det även max belastning i ned/hopfält läge när den bara fungerar som plattform?
Om vikt är fel värde och belastning eller annat är korrekt så förklara/utveckla gärna det
Finns det datormöss som håller rimlig produktkvalitet och passar i fullvuxna händer?
Då menar jag till att skriva epost, försöka få Excel att hantera datum och liknande användning. Inte spela spel.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|