Klyrre
Gudomlig sporthojare
Får man stock då?
Du skulle bara veta
Får man stock då?
Du skulle bara veta
Du skulle bara veta
Du blev då glad av det, kul för dig.
Varför verkar det vara ett krav att vara obeskrivligt långsam när man jobbar på apotek?
I alla andra lägen kräver vi oss snabb och smidig service, varför funkar detta inte på apoteken?
Jag måste tyvärr in och lösa ut receptbelagda mediciner några gånger om året och det är alltid samma sak, 2 personer = kö. Även utan kö är det ofta mycket lång väntetid medans tanten tomtar omkring bland hyllorna i en i bästa tänkbara fall maklig takt.
Idag var det dags. Det var två personer före mig, varav hon hade börjat med den första innan jag kom in, och det tog ca 35 minuter?
Hade det varit någon annan form av detaljhandel hade det ansetts oacceptabelt om det tagit 3,5min.
Varför verkar det vara ett krav att vara obeskrivligt långsam när man jobbar på apotek?
I alla andra lägen kräver vi oss snabb och smidig service, varför funkar detta inte på apoteken?
Jag måste tyvärr in och lösa ut receptbelagda mediciner några gånger om året och det är alltid samma sak, 2 personer = kö. Även utan kö är det ofta mycket lång väntetid medans tanten tomtar omkring bland hyllorna i en i bästa tänkbara fall maklig takt.
Idag var det dags. Det var två personer före mig, varav hon hade börjat med den första innan jag kom in, och det tog ca 35 minuter?
Hade det varit någon annan form av detaljhandel hade det ansetts oacceptabelt om det tagit 3,5min.
Parafinolja blev det.
Är det verkligen meningen att "tändstiftsröret", alltså det man sänker ned stiftet i ska va smetfullt med motorolja, upp till gummitätningen på spolen?
Är det verkligen meningen att "tändstiftsröret", alltså det man sänker ned stiftet i ska va smetfullt med motorolja, upp till gummitätningen på spolen?
Det försvinner på något magiskt vid när du tar ur stiftet.
Inte alls konstigt. Olja isolerar istället för att kortsluta.Kontsigt nog har hon tänt på sex ändå fast tändystemen var dränkt i olja på nåra cylindrar.
Inte alls konstigt. Olja isolerar istället för att kortsluta.
Jag brukar alltid smeta lite spillolja på väderutsatt elektronik. Håller korrosionen borta rätt hyffsat.
Åter till ämnet:
Vad ska jag klä ut mej till imorrn?
Har helt slut på idéer och vill inte lägga ner för mycket tid på något avancerat.
Åter till ämnet:
Vad ska jag klä ut mej till imorrn?
Har helt slut på idéer och vill inte lägga ner för mycket tid på något avancerat.
Ren olja funkar - Spillolja leder ofta ström pga föroreningarna.
Olja kan även äta upp isolering och tätningar.
Vaselin rekommenderas.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |