Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vet någon vänlig själ var man kan hitta den där filmen med en snubbe som har hojen bredvid sängen, och ligger med full mundering på sig i sängen, och tar hojen från sängen till toa?
Men, visst finns det en längre version? Där han "vaknar" flera gånger?
Nu tycker jag du börjar bli lite krävande.
![]()
Om man känner någon som är dragspelsvirtuos på riktigt, hur hjälper man vederbörande att hitta en anställning i en stadigvarande orkester i huvudstaden?
Du går ner till plattan, ger killen 3st 6-pack lättöl och sen har du en orkester. Han kommer få spela hur mycket han vill. Gemenskapen är fanastisk.
Mat, vin, kvinnor och sång kommer vara hans liv från den dagen...
Om man känner någon som är dragspelsvirtuos på riktigt, hur hjälper man vederbörande att hitta en anställning i en stadigvarande orkester i huvudstaden?
I'm a dansbander yes i am!
Nja. Klassiskt skolad kille. Han gör såna grejer ibland men det är som om en trädgårdsingenjör skulle jobba med hissar.
Det är redan hans liv. Han borde försörja sig på det på riktigt. Knepigt instrument för fasta orkestrar dock. SM-vinnare 2012, så han kan bättre än ovan där. Inte orgelkäringen på sergelstorgklass.
Hehe, men en klaverkramare kan inte börja eget och jobba mot rotavdrag.![]()
Dragspel funkar i rockband också.. tänker på danny federici (R.I.P) som lirade orgel och slängde på sig dragspelet ibland i e street band.
Dragspel är nog mitt favoritinstrument. Tror både min morfar och min farfar var hejare på det faktiskt. Har ett minne av att jag hört båda spela det.
Själv fattar jag ingenting av det. Är ju fan 200 knappar på en sån rackare. Tacka vet jag trombon. Inte en knapp
Men nej det är nog inte något stororkester instrument direkt.
Dragspel funkar i rockband också.. tänker på danny federici (R.I.P) som lirade orgel och slängde på sig dragspelet ibland i e street band.
Hur länge håller rimmat fläsk i frysen?
Är tio år att dra på det?
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |