Varför använda hojen till vad lagar säjer, varför inte använda hojen till det den är byggd till
Vill killen ta livet av sig så som han kör lått han få göra det, det är la hans liv o inte erat, han bestämer la själv hur han vill leva.
Vill han ta risken på de viset han kör lått han få göra det då, så länge han inte skadat någon annan så finns det inte så mycke o gnälla över.
Vist han är ung o fasen gass glad med väldigt lite egenskaper.
Inte som så många andra här på SH som kört massa mil med mängder av egenskaper o lite vätt i huvet, men finns folk som kör som stolar varje dag världen över hur duktiga dom än är o kör hoj
jag är 1 av dom.
Ibland försöker man köra lagligt efter vad skyltarna visar, men varje dag ser jag idioter som skiter i detta o många är Hojåkare blandanat, specelt i samhällerna vid 30 skyltar blåser många förbi uppot 70km/h med mc & bil, många gånger går man o tänker varför vara normal när man kan vara den som skiter i detta, har slutat bry mig nu mera.
Nu ligger jag minst 120-180km/h var jag en befinner mig, skulle jag haft mer kraft skulle jag pinat på nästan överallt 200+, för som sakt vem i helveta bryr sig när man ser var 4 bil/mc blåsa förbi långt över hastighetsgränsen ner mot 30skyltarna. på 50 skyltarna holler många uppot 100knyck, vad är det för vits med detta med skyltar om inte folk vill köra efter dom en så.
Som sakt dom som vill köra lagligt gör det, vi andra vi kör ju ändå som vi vill o skiter blangt vad skyltarna visar ens.