Fult med fett!

Status
Ej öppen för fler svar.

Cupcake

Ny medlem
Gick med
21 Apr 2006
Ort
I skogen
Hoj
Två st.
RebelZero skrev:
2498837 Maaaan, i just löööve you woman....!!!:yoparty

Du anar inte vilken dörr du öppnat för oss empatilösa hunkar, nu kan vi kritisera kvinnofolk hej vilt och vid minsta kritik länka till ditt inlägg. :bugar

Enda kruxer är att jag inte kommit på det geniala att skapa ett kvinnokonto och krivit det själv.

Reb0


Fast jag undrar om hon inte också menar feta/tjocka tjejer i skin eller textil, det är ju inte en vackar syn det heller...
 

Billson

South Coast Supermotards #95
Gick med
22 Sep 2004
Ort
Karlshamn
Hoj
KTM 525 SM -05
Fist Woman skrev:
2498228 Jag tror att de flesta som åker sportmotorcykel är ganska fåfänga.

Jag blir därför upprörd av alla dessa fetton som kör omkring på motorcyklar med alldeles för låga styren!
Det är uppseendeväckande fult när magen hänger mot tanken, jag dristar mig till att påstå att det är äckligt!

Jag tycker att man som sporthojsåkare har en skyldighet att hålla sin kropp i trim, kan det vara så svårt att göra 50 situps om dagen?

Om man nu accepterar att man är fet som RoLLeR så tycker jag att man borde överväga att börja köra MeanStreak (som för övrigt Fredrik Lundgren har insett) eller att byta intresse.
Annars riskerar ni att dra oss med ett BMI under 20 i smutsen!

Det allra värsta är när man är för fet för sitt helställ!! Jag får sömnstörningar av dessa, vanligtvis fåfänga individer som kränger på sig helställ som är två storlekar för små och som avslöjar allt!

Näe, se på DTM och lär, så skall en rumpa se ut!

OOOOOOOOOOOOOOOOOaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh!!!!!!! Han är så snygg!
Brukar inte säga så här men du verkar ju riktigt jävla störd :va
 

espa

Ny medlem
Gick med
6 Jun 2004
Ort
Hofors
Hoj
opel
Fist Woman skrev:
2498471 På n columbus pinta, pucko.
Du skulle behövas bändas över din aspen juma och spännas fast med spännremmar och sedan bli riktigt ordentligt fist fuckad i stollgången i ca 43 min, då tror jag att det mesta av din upprördhet över fetton skulle rinna av dej, ha en skön kväll:tummenupp
 

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Ort
Mölndal
Hoj
R1, YSR 50
Tänk om.. Tänk om inte en enda kotte hade svarat i denna tråd:)
Lilla gumman behöver bara lite kärlek. Stock ska hon ha! Och hon är säkerligen vild i sängen! Do it boys!
 

PETER-STHLM

kröka det enda raka
Gick med
4 May 2005
Ort
STHLM
Hoj
X11
espa skrev:
2498891 Du skulle behövas bändas över din aspen juma och spännas fast med spännremmar och sedan bli riktigt ordentligt fist fuckad i stollgången i ca 43 min, då tror jag att det mesta av din upprördhet över fetton skulle rinna av dej, ha en skön kväll:tummenupp

bara 43 minuter:confused:
 

Maffan

WILD CHIPS
Gick med
22 Oct 2004
Ort
****
Hoj
****
Rash skrev:
2498901 Tänk om.. Tänk om inte en enda kotte hade svarat i denna tråd:)
Lilla gumman behöver bara lite kärlek. Stock ska hon ha! Och hon är säkerligen vild i sängen! Do it boys!
Jag betalar hennes inträde till festen... Upp till henne att våga visa trynet :yoparty
 

Maffan

WILD CHIPS
Gick med
22 Oct 2004
Ort
****
Hoj
****
invisible skrev:
2498916 Lol :D Kanske underdrev lite.
Även om tråden startades av en idiot så är den ganska rolig,,, off topic o allt,, :D

Stänga den vore trist,,, kanske smisk åt instigatorn är lösningen,,, får se om hon vågar komma ner o visa sig... som sagt,, jag betalar inträdet bara för nöjet av att träffa denna underliga person.... :tummenupp
 

wannagofast

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2005
Ort
Helsingborg
Hoj
Tillfälligt avbrott
Fist Woman skrev:
2498228 Jag tror att de flesta som åker sportmotorcykel är ganska fåfänga.

Jag blir därför upprörd av alla dessa fetton som kör omkring på motorcyklar med alldeles för låga styren!
Det är uppseendeväckande fult när magen hänger mot tanken, jag dristar mig till att påstå att det är äckligt!

Jag tycker att man som sporthojsåkare har en skyldighet att hålla sin kropp i trim, kan det vara så svårt att göra 50 situps om dagen?

Om man nu accepterar att man är fet som RoLLeR så tycker jag att man borde överväga att börja köra MeanStreak (som för övrigt Fredrik Lundgren har insett) eller att byta intresse.
Annars riskerar ni att dra oss med ett BMI under 20 i smutsen!

Det allra värsta är när man är för fet för sitt helställ!! Jag får sömnstörningar av dessa, vanligtvis fåfänga individer som kränger på sig helställ som är två storlekar för små och som avslöjar allt!

Näe, se på DTM och lär, så skall en rumpa se ut!

OOOOOOOOOOOOOOOOOaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh!!!!!!! Han är så snygg!
Feta snubbar ska köra chopper...
 

pvcraketen

Ung å lovande...
Gick med
12 May 2003
Ort
Sollentuna
Hoj
En liten svart
Way to go knytnävskvinnan! Hade man varit intresserad av långa, tunna och hängande hundöron hade man väl köpt sig en tax att kela med... Tonårstuttar rokkar!
För övrigt så måste man som 600-kubiksförare låta bli att äta flott för att hinna ikapp och förbi alla fetton på sina enlitersmaskiner. Sen att man inte ens fyller ut sitt eget ställ i strl S hör kanske inte hit.
Och som jag brukar säga till hängbukarna; Du kan ju inte bara äta, du måste bajsa oxå!
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top