Blev ögonklockad idag av 2 söta poliser i alingsås en blond & en brunett, kan knappt vart 18-19, dom stod där när jag kom över krönet i lite för hög hastighet.
Ut i vägen rusa den ena o upp med handen & jag tyckte dom va så söta så bromsa illa till snabb som jag var på bromsarna o hade en bil i röven, svänger in o bilen som låg bakom kör om o polisen går ytterligare ut i vägen o bilisten stannade kvickt o ner med rutan o polisen, vad sysslar du med, bilisten va som ett ? o polisen om du inte skulle legat o tryckt framförvarande fordon i röven skulle du sätt oss, bilisten fortfarande ? o polisen nu tar du o backar bak o ställer dig i kön.
Den blonda går fram till mig o säger att det är nyckterhetskontrol, jag tar av hjälmen & ja men då får jag blåsa lite o hon drar fram saken o jag blåser & hon säjer efter några sec att det här ser ju bra ut, nu får du ta det lungt, ja jag ska försöka, lite svårt med så många vilda häster i sängen, fick till ett
o sen tog jag på mig hjälmen o startade o körde därifrån med ett vrål
Den polisen måste vart jävligt blond för hon fråga inte ens om kk
klaga inte ens att jag körde lite lite för fort på 50sträckan eller så var hon blind
Hon måste vart en sån som älskar hojar