Jo precis...
Kräsen blir utan...
Jo precis...
Jonathan..jag har genom mååånga lååånga samtal med dig på msn kommit fram till att du inte är som andar killar. Du är sjukligt bra för din ålder (vilken är för ung ) och att du sitter o gömmer dig i skuggan av en strutsfarm i myggträskigaste skåne är en skam och rent av taskigt mot dom små glasskulerumpade blondinflickorna out there som borde få veta att du faktiskt finns.
Nu säger jag det så alla flickorna hör: (om jag inte skämt ut dig tillräckligt redan så gör jag det nu ) Jonathan är faktiskt ett jäkla kap!! Och alla (!)borde lära känna honom!
Kan babbla på mera om hur toppen han är men folk kommer tro att jag har en agenda snart vilket jag inte har så jag nöjer mig med detta
Verkar vara ett desperat försök att bli av med en psykotisk stalker.
Nursey, det värsta en kille kan få höra är att han är "snäll", då vet han att det inte blir något nuppa.
Nu skrev du inte ut det förhatliga ordet men antydde det...
Edit: nuppa = :ligga på icke SH-svenska.
Nu är det junte jag som skall nuppa i detta fallet men okejrå..han är farlig och tuff (som Biturbo brukar säga om sig själv ..fast jag vet sanningen )
Så detta stämmer inte då?
http://sex.msn.se/msn_sr_article.aspx?articleID=5646&categID=84
Alltså skillnaden är att de blir explicita. Intresserade tjejer som stöter på en singelkille går gärna omvägar genom kompisar - eller bara "vara trevlig" mot killen men kommer man med en flickvän kan de bli rent odrägliga. Eller också var det ett särfall jag råkade ut för
Det andra du skrev var väldigt intressant också.
Ja. Har man flickvännen med sig så brukar dom oftast hålla sig undan. Men har man flickvän men hon av någon anledning inte är med så kan dom vara ganska aktiva i sin raggning. Varför kan jag inte begripa. Kanske ser dom det som att man redan är kvalitetstestad av någon annan.
Såklart att du tycker att alla killar är logiska och simpla, likadant som jag tycker att de flesta tjejer är oerhört sjukt smarta och allt de gör innefattar ett väldigt logiskt och genomtänkt smart beslut...
Jag vet inte riktigt om jag kan hålla med om detdär med att han inte är riktigt intresserad, har varit med om killar som är väldigt intresserade men ändå ska hålla på och spela deras spel.. En kille sa tillomed något i stil med "jo jag är intresserad, men som kille har man ju vissa oskriva regler man måste hålla sig till när man träffar er tjejer"
Enligt mig är detdär det mest avtändande och värsta man kan göra. Jag blir GRYMT ointresserad om en kille ska hålla på sådär och han hamnar genast i soptunnan. Och då menar jag givetvis inte bara de som kläcker ur sig sånt, utan även de som spelar spelet även om dom gör det i tysthet och kanske inte alltid är medvetna om att dom gör det..
Vi kan ta internetdejtingen som ett exempel, jag har testat på det och det är helt ologiskt i mitt huvud hur det hela fungerar efteråt. Man pratar kanske dagligen i nån vecka innan man bestämmer sig för att ses, det klickar på dejten och sen åker man hem. Sen då?
Sen följer en hel regelbok om vad man får göra och inte göra. Helt plötsligt så har ju denna spänning släppt för er män och istället för att fortsätta som "vanligt" så ska man nu höras ca 2ggr i veckan. Jag kan hålla med om att killar som är FÖR på och FÖR intresserade är sjukt ointressant också, men det innebär ju inte att man inte ska fortsätta o hålla kontakten på en vettig nivå..
Jag är iaf totalt lost och jag har tröttnat... Länge leve singellivet
Nejfan, jag blir hellre kallad snäll än "farlig". Vilken idiot som helst kan ju bli en badboy, det är dock få som är geniunt godhjärtade.
Men det är badboyen som får och
๋Jo, men vem vill ha bitch tits och dallrig röv?
Men det är badboyen som får och
Ååh... Jag trodde att vi pratade kvantitet, inte kvallitet.
Ja. Har man flickvännen med sig så brukar dom oftast hålla sig undan. Men har man flickvän men hon av någon anledning inte är med så kan dom vara ganska aktiva i sin raggning. Varför kan jag inte begripa. Kanske ser dom det som att man redan är kvalitetstestad av någon annan.
Att därför skaffa sig ett par snygga tjejpolare att komma in i armkrok med på krogen, festen etc. är riktig power för att höja ditt värde hos kvinnor. Ett snyggt exempel på detta är i senaste Batman då Bruce Wayne landar med helikoptern och kommer in på festen med 3 modeller. Kommer han in själv så undrar tjejerna "vem är han?", men kommer han in med 3 modeller så tänker tjejerna "vem är han, jag vill ha!"
Prova med att gå ut på krogen med en ring på fingret så får du se vad som händer.
Då var det ett särfall - misstänkte det.
Hon var måttligt intresserad när jag var själv men när jag träffade henne i sällskap med min flickvän dregglade hon på mig. Men hon försökte också bli vän med min flickvän.
Nu vill jag höra från Hr. Dreggel!
Här i ligger så som jag ser det ditt problem. Börjar du direkt att döma människor som jet-setare eller att de spelar någon form av spel så sätter du upp dig själv i en försvarsposition för att inte rasera din bild av hur det fungerar i världen. Visst, det finns en massa killar som bara är ute efter sex, bjuder på drinkar etc för att tro att de ska få det men det ser tjejer igenom rätt fort.Vet inte om jag kan hålla med dig till fullo. Det du beskriver är ju alla jetset:are som glider runt o tror att dom är något. Om en riktigt ritkgit ful kille skulle ha världens snyggaste tjej/tjejer skulle han definitivt inte bli mer attraktiv i mina ögon, jag skulle snarare fundera på vad bruden/arna gjorde med honom.
Killar som glider in på krogen med 4-5 vackra damer runt sig är i mina ögon inget alls att vilja ha. Killen är troligtvis en player och stekare och där faller allting på en gång. Okej om vi skulle ta en "vanlig svensson" som sitter på nå förortshak med sina tjejkompisar och tar en öl för att ha roligt, men knappast sånna som skaffar sig snygga tjejkompisar bara för att bli en brudmagnet. Det kanske funkar för alla stureplanhoes, men knappast på en enkel tjej från landet..
Om vi nu ska ta Bruce som ett bra alternativ så är ju hans strategi bara att vilja få hon andra bruden (namn?) att vilja ha henne. Där återkommer vi återigen till ert lilla spel i det hela. Få tjejen svartsjuk så att hon börjar inse vad hon går miste om?
I min värld faller en kille direkt på detta. Han kunde inte bli mindre patetisk och mer oattraktiv om han gör på detta vis, och jag skulle absolut inte vilja ha honom (igen...)
Åhh, vad gulligt...Jag knuffar lite på honom på msn.
Mmm. Det låter som ett klockrent särfall. Riktigt sådär underliga brukar dom inte vara.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|