Galna flickvänner/exflickvänner.

pluttafia

LoTtA
Gick med
4 Oct 2007
Ort
Vaggeryd
Hoj
Kawazaki ZX7R -97+ några havremoppar
Nu ÄNTLIGEN har vi kvinnor fått de svart på vitt!!! :yoparty

Läst i Jönköpings Posten idag!!

Gen kan ge relationsproblem!
- Den nya svensk-amerkanska studien visar att män med en viss genvariant, allel 334, Har svårare i sina relationer till kvinnor än andra män. Bland de män som bar på två kopior av allelen uppgav 34 procent att de upplevt kriser i sina äktenskap. Bland männen om helt saknade allelen va motsvarande siffra 15 procent. risken för relationsproblem är med andra ord dubbelt så hög för den som har två kopior av allel 334. Enligt foskarna bär runt 40 procent av alla män i sverige på allel 334. troligen e andelen lika stor i övriga världen. (TT)


Ja så då har vi de svart på vitt nu... största delen e de alltså inte vårat, vi stackars kvinnors fel :D

Men hur ska man va egentligen då om de ska va helt perfekt???
Visst kan oxå hålla med om att en allt för på kille e så ointressant! måste ju va lite spänning...
Men kanske e de så att man helt enkelt e för kräsen...
jag kommer nog få leta lääänge :tungan
 

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Ort
Västland
Hoj
-
Jonathan..jag har genom mååånga lååånga samtal med dig på msn kommit fram till att du inte är som andar killar. Du är sjukligt bra för din ålder (vilken är för ung :p) och att du sitter o gömmer dig i skuggan av en strutsfarm i myggträskigaste skåne är en skam och rent av taskigt mot dom små glasskulerumpade blondinflickorna out there som borde få veta att du faktiskt finns.

Nu säger jag det så alla flickorna hör: (om jag inte skämt ut dig tillräckligt redan så gör jag det nu :rofl) Jonathan är faktiskt ett jäkla kap!! Och alla (!)borde lära känna honom!
Kan babbla på mera om hur toppen han är men folk kommer tro att jag har en agenda snart :p vilket jag inte har så jag nöjer mig med detta :)

Nämen. :rodnar

Tack ska du ha, det var snällt skrivet! :) Right back at you!

Men då bekräftat du tesen om att cheyer oftast vill ha skummisar, vilket iof är föga förvånande egentligen.

Nåväl, jag trivs rätt bra här i träsket för stunden. :)

Verkar vara ett desperat försök att bli av med en psykotisk stalker.

Jag :confused:

:D

Nursey, det värsta en kille kan få höra är att han är "snäll", då vet han att det inte blir något nuppa. :gnissla

Nu skrev du inte ut det förhatliga ordet men antydde det...:tungan

Edit: nuppa = :ligga på icke SH-svenska.

Nejfan, jag blir hellre kallad snäll än "farlig". Vilken idiot som helst kan ju bli en badboy, det är dock få som är geniunt godhjärtade. :fakta

Nu är det junte jag som skall nuppa i detta fallet men okejrå..han är farlig och tuff (som Biturbo brukar säga om sig själv :p..fast jag vet sanningen :tungan )

Vänta bara tills du öppnar "Shirins massage och laser - skönt och varmt", då kommer alla ligg-förslag att ösa in. ;)

Jag är för övrigt helt harmlös.
 
Last edited:

Steffo_b

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Jul 2007
Ort
Järfälla
Hoj
2006, Honda VFR 800FA
Alltså skillnaden är att de blir explicita. Intresserade tjejer som stöter på en singelkille går gärna omvägar genom kompisar - eller bara "vara trevlig" mot killen men kommer man med en flickvän kan de bli rent odrägliga. Eller också var det ett särfall jag råkade ut för :rolleyes:

Det andra du skrev var väldigt intressant också.

Ja. Har man flickvännen med sig så brukar dom oftast hålla sig undan. Men har man flickvän men hon av någon anledning inte är med så kan dom vara ganska aktiva i sin raggning. Varför kan jag inte begripa. Kanske ser dom det som att man redan är kvalitetstestad av någon annan.
 

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Ort
Västland
Hoj
-
Ja. Har man flickvännen med sig så brukar dom oftast hålla sig undan. Men har man flickvän men hon av någon anledning inte är med så kan dom vara ganska aktiva i sin raggning. Varför kan jag inte begripa. Kanske ser dom det som att man redan är kvalitetstestad av någon annan.

Prova med att gå ut på krogen med en ring på fingret så får du se vad som händer. :gnissla
 

Steffo_b

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Jul 2007
Ort
Järfälla
Hoj
2006, Honda VFR 800FA
Såklart att du tycker att alla killar är logiska och simpla, likadant som jag tycker att de flesta tjejer är oerhört sjukt smarta och allt de gör innefattar ett väldigt logiskt och genomtänkt smart beslut...
Jag vet inte riktigt om jag kan hålla med om detdär med att han inte är riktigt intresserad, har varit med om killar som är väldigt intresserade men ändå ska hålla på och spela deras spel.. En kille sa tillomed något i stil med "jo jag är intresserad, men som kille har man ju vissa oskriva regler man måste hålla sig till när man träffar er tjejer"
Enligt mig är detdär det mest avtändande och värsta man kan göra. Jag blir GRYMT ointresserad om en kille ska hålla på sådär och han hamnar genast i soptunnan. Och då menar jag givetvis inte bara de som kläcker ur sig sånt, utan även de som spelar spelet även om dom gör det i tysthet och kanske inte alltid är medvetna om att dom gör det..
Vi kan ta internetdejtingen som ett exempel, jag har testat på det och det är helt ologiskt i mitt huvud hur det hela fungerar efteråt. Man pratar kanske dagligen i nån vecka innan man bestämmer sig för att ses, det klickar på dejten och sen åker man hem. Sen då?
Sen följer en hel regelbok om vad man får göra och inte göra. Helt plötsligt så har ju denna spänning släppt för er män och istället för att fortsätta som "vanligt" så ska man nu höras ca 2ggr i veckan. Jag kan hålla med om att killar som är FÖR på och FÖR intresserade är sjukt ointressant också, men det innebär ju inte att man inte ska fortsätta o hålla kontakten på en vettig nivå..
Jag är iaf totalt lost och jag har tröttnat... Länge leve singellivet :yoparty

Jag skulle säga att du råkat ut för killar som inte varit särskilt intresserade.
En kille som säger att han har regler att följa är inte särskilt intresserad alternativt har han något allvarligt fel i huvudet.
Inte så att han anser att du är totalt ointressant.
En kille som säger "Jag är intresserad, men jag har regler att följa" anser att du är lite intressant men han vill hålla dörren öppen ifall det dyker upp något intressantare. Med andra ord så är ni inte rätt för varandra eller han är inte redo att binda sig.

Oavsett det är via internet eller något annat forum man träffats så funkar det så att om en kille verkligen är intresserad så vill han träffas och kommer inte att komma med undanflykter. Kommer han med undanflykter så kommer det inte att bli något för han anser inte att det är så intressant att han är villig att vika några dagar då och då åt dig. Då ska du leta reda på en annan kille. Tyvärr kan det säkert vara svårt att skilja dom killarna från dom som faktiskt har väldigt mycket på sitt schema.

En kille som inte är riktigt intresserad kommer inte att visa något riktigt intresse. Träffar du en kille som blir riktigt intresserad så kommer du att märka det för han kommer att jaga dig. Vi är vana att få jaga lite.
 

Chaan

TDR 125 RR
Gick med
29 May 2006
Ort
Stockholm Väst
Hoj
TDR 125
Ja. Har man flickvännen med sig så brukar dom oftast hålla sig undan. Men har man flickvän men hon av någon anledning inte är med så kan dom vara ganska aktiva i sin raggning. Varför kan jag inte begripa. Kanske ser dom det som att man redan är kvalitetstestad av någon annan.

Då var det ett särfall - misstänkte det.

Hon var måttligt intresserad när jag var själv men när jag träffade henne i sällskap med min flickvän dregglade hon på mig. Men hon försökte också bli vän med min flickvän.
 

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Ort
bergeforsen
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
Att därför skaffa sig ett par snygga tjejpolare att komma in i armkrok med på krogen, festen etc. är riktig power för att höja ditt värde hos kvinnor. Ett snyggt exempel på detta är i senaste Batman då Bruce Wayne landar med helikoptern och kommer in på festen med 3 modeller. Kommer han in själv så undrar tjejerna "vem är han?", men kommer han in med 3 modeller så tänker tjejerna "vem är han, jag vill ha!"


:D



ehh jag tänker bara, där kommer en "bög"(faghags) de är väl endast "dom" och hugh heffner som kommer in så :va
 

Steffo_b

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Jul 2007
Ort
Järfälla
Hoj
2006, Honda VFR 800FA
Prova med att gå ut på krogen med en ring på fingret så får du se vad som händer. :gnissla

Jo. Jag har testat att sätta ingenjörsringen på förlovningsfingret och då djävlar. å andra sidan så kan det slå bakut också.
En kompis till mig hade lyckats få hugg en kväll och dom såg väldigt söta ut. Rätt som det var fick hon syn på hans ingenjörsring och tänkte väl inte på att den satt på "fel" hand varefter hon efter en blick som kunnat skära genom stål stormade ut från stället. Efter den gången hade han aldrig mer den ringen på sig ut.

Då var det ett särfall - misstänkte det.

Hon var måttligt intresserad när jag var själv men när jag träffade henne i sällskap med min flickvän dregglade hon på mig. Men hon försökte också bli vän med min flickvän.

Mmm. Det låter som ett klockrent särfall. Riktigt sådär underliga brukar dom inte vara.
 
Last edited:

Liquid_shadow

100% Awesome!
Gick med
8 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
2008 Kawasaki ZX6R
Vet inte om jag kan hålla med dig till fullo. Det du beskriver är ju alla jetset:are som glider runt o tror att dom är något. Om en riktigt ritkgit ful kille skulle ha världens snyggaste tjej/tjejer skulle han definitivt inte bli mer attraktiv i mina ögon, jag skulle snarare fundera på vad bruden/arna gjorde med honom.
Killar som glider in på krogen med 4-5 vackra damer runt sig är i mina ögon inget alls att vilja ha. Killen är troligtvis en player och stekare och där faller allting på en gång. Okej om vi skulle ta en "vanlig svensson" som sitter på nå förortshak med sina tjejkompisar och tar en öl för att ha roligt, men knappast sånna som skaffar sig snygga tjejkompisar bara för att bli en brudmagnet. Det kanske funkar för alla stureplanhoes, men knappast på en enkel tjej från landet..:)
Här i ligger så som jag ser det ditt problem. Börjar du direkt att döma människor som jet-setare eller att de spelar någon form av spel så sätter du upp dig själv i en försvarsposition för att inte rasera din bild av hur det fungerar i världen. Visst, det finns en massa killar som bara är ute efter sex, bjuder på drinkar etc för att tro att de ska få det men det ser tjejer igenom rätt fort.

Jag vet många tjejer som f.ö tycker att Seal är riktigt attraktiv/sexig. Han är tillsammans och har barn med en av världens sexigaste kvinnor, Heidi Klum. Hur går det ihop för en man med jätteglugg mellan tänderna och ärrat ansikte och som rent bildligt skulle klassas som ful?
Du ser ytterst sällan en motsats där en riktigt snygg kille har en sådan tjej.

För övrigt finns ingenting som en kille kan jobba så hårt för som för att förtjäna ett player-rykte :)


Om vi nu ska ta Bruce som ett bra alternativ så är ju hans strategi bara att vilja få hon andra bruden (namn?) att vilja ha henne. Där återkommer vi återigen till ert lilla spel i det hela. Få tjejen svartsjuk så att hon börjar inse vad hon går miste om?
I min värld faller en kille direkt på detta. Han kunde inte bli mindre patetisk och mer oattraktiv om han gör på detta vis, och jag skulle absolut inte vilja ha honom (igen...) :) :tungan

Nja Bruce offrar ju faktiskt tjejen för att han vet att hans plikt som man (Batman) går före.


Men nu har du ju specificerat vad du inte vill ha. Det är väl å ena sidan bra, men å andra sidan är det mycket viktigare att fundera VAD DU vill ha. Många (killar och tjejer) har dock inte kommit så långt att de vet vad de vill ha, de enda de vet är att de vill fylla en tomhet som de känner, antingen för sig själva eller att samhället kräver av det dem. Steg 1 är så som jag ser det att därför börja älska dig själv oftare. Det finns kanonbra material som alla som vill bli lyckligare och mer nöjd med sig själv borde läsa så som Anthony Robbins - Awaken the Giant Within.

Vi har ju faktiskt bara ett liv, antingen så har du kul och gör det bästa du kan av det, eller så blir du bitter och skyller på världen. Jag tycker iaf att jag är skyldig mig själv att vara lycklig, trivas med mig själv och ha så kul jag kan på vägen.
Anta att du är 25 bast och klassar dig själv som ung till du är 30. Det innebär alltså att varje år framöver så försvinner 20% av din ungdom som du aldrig får tillbaka. Gör det bästa av den tiden och börja nu!
Är det köra MC?, Do it!.
Är det att resa? Do it!
Är det träffa killar/tjejer och ha sex? Do it!
Är det romantiska middagar, massage och picknicmys? Do it

Do it now! :)
 

Chaan

TDR 125 RR
Gick med
29 May 2006
Ort
Stockholm Väst
Hoj
TDR 125
Mmm. Det låter som ett klockrent särfall. Riktigt sådär underliga brukar dom inte vara.

Ok då var vi överens. Jag brukar ju inte fastna för helt normala tjejer - jag brukar säga "IKEA-förhållanden" om sådana förhållanden som syftar till att bli bli svensson-förhållanden - och detta var då inte offtopic eftersom det skulle handla om särfall i den här tråden.

Men det skulle vara intressant om någon startar en tråd om hur tjejer eller relationer NORMALT fungerar (eller har det gjorts) då jag har en del teorier/funderingar att vädra.
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top