Tommy.exe
Guest
Mötte herr sheriff på bakhjulet precis innan Shell där ja skulle in och köpa snus. Som tur var så var det en centrifug som delade vägbanonrna där vi möttes.
Ska han få komma undan med detta? På SH?
Allvar?
Mötte herr sheriff på bakhjulet precis innan Shell där ja skulle in och köpa snus. Som tur var så var det en centrifug som delade vägbanonrna där vi möttes.
Stannade vid ett rödljus där det stod en mc-polis i andra filen, när det slog om till grönt gav jag järnet på ettan upp till 50.
Blev stoppad direkt, naturligtvis utan påföljd, han blev bara lite paff.
Undrar hur många plus du hade fått om ditt inlägg inte varit det första.
Som tur var så var det en centrifug som delade vägbanonrna där vi möttes.
Allvar?
En sån här?
Självklart inte
Allvar?
REFUG REGUG REFUG REFUG REGUG REFUG REFUG REGUG REFUG REFUG
Tufft att vara 18 år och äga en 240 som drar 1.2L/Milen när man levde på studiebidrag.
Ja det är inte ofta man får vara 20 år gammal, och samtidigt moraltant mot 30+:arna, borde vara tvärtom (eller?). Men en hoj som är för högljudd eller felplacerad skylt är ju idioti, då blir man ju stoppad oavsett om man kör lagligt. Sen har kanske inte jag insett det häftiga med att provocera så mycket som möjligt ännu heller, är ju trots allt bara 20.
I övrigt så är ju de flesta polishistorierna underhållande, om än något överdrivna
hahaha du måste vara riktigt BLACK efter alla böter och skit
och på tal om black,
nu säger man inte det i alla län i sverige men dom som inte vet vad det betyder i sammanhanget,
jag är black = jag är fattig
Jag var i kanada för ett par år sedan och hälsade på en polare och vi hojjade till niagara fallet,
när vi var där så fick vi för oss att vi skulle åka över gränsen till USA med och kolla läget,
närmsta avfarten var till Buffalo så vi brännde på dit.
Vi cyklade runt där lite och spana läget och precin intill buffalo ligger Southpark!
där tänkte jag, shit vad ballt här måste vi kolla runt lite,
stället kryllade av polis bilar och precis som i tv serien "COPS" så var det ett sånt riktigt white trash område vi hamnade i där husen längst vägarna har igen spikade fönster och 30 pers sitter på verandan och spelar banjo.
jag bestämde mig för att sakta ner lite för att se mer och krypkör lite långsamt,
och gör mad det där så är det lite av en drive by shoot varning tydligen så precis vid det huset jag var närmst då reste sig alla som satt där och såg lite anfalls benägna ut,
jag får lite sådär halv panik när jag väl inser själv situationen så jag ska gasa på men lyckas få stopp i stället av någon underlig anledning så hojjen la av,
polare satt i sin egen bubbla och tuffade på frammåt utan att lägga märke till att jag stannat,
ganska snabbt joggar det ner några från det där huset jag precis körde om och ena liraren frågar vad jag gör här och vad jag vill,
jag svarar "i am only passing through" typ
sen säger han, okay broo, do you got any spare change for me ?
och jag kläcker ur mig på lagom svengelska,
"Sorry bro, i am black!"
gissa vilken färg han var?
Ok jag kan då lova att mina inte är överdrivna som jag dragit här och jag tvivlar på att dom andras är det heller, varför skulled eras historier inte kunna va sanna när mina är det.
Sen har jag aldrig blivit tagen för att min hoj inte hållt måttet även om dom i vissa fall kunnat ja.
Det dom retat sig på mer är nog en som kommer och kör jämsides med höga bilar och bussar för att kunna nå upp och se om det finns några snygga brudar att flirta med
Angående hur min hoj är så sitter skyllten rätt men låter mycket och andras hojar bör du skita i som min nu.
Vi snackar polishisorier och skulle alla va lagliga som dig så skulle vi inte ha det här att skriva om på en av sporthojs mest roliga trådar.
Så för att komma till ämnet igen villken ska jag ta, när jag fick åka polisbil eller när polisen låg i bakhåll och vänta på just mig
Tror jag tar bakhållet då
Tilbaka på den berömda gammla landsvägen från mig ner mot centrum
Denna väg åker det väldigt många hojar på varje dag på sommaren.
Det är ett rödljus precis utan för centrum sen en lång raka med en lång uppförsbacke med inga hus alls fören på toppen av backen.
Så folk brukar trycka fullt efter rödljuset och det låter en del. Jag har gjort det med men slutatde då jag kom på att det var roliagre att köra på ett hjul upp i ca 50 km/h och ännu saktare.
Men vist hände det att man gasa ibland också.
Summan av det hela är att folk som bor på berget retars sig på hojljudet och jag har blivit hotad med allt från polis till annat bara för jag råka bo där och kör där varje dag.
Men jag dämpade mina varv och valde andra växlar efter en jävla massa nävar i luften då jag faktiskt repekterade dom som bode där.
Sista gubben som vifta med en kvast efter mig stannad jag för, förklarade att det inte bara jag som åker där och att jag fatiskt lugnat mig och försöker repektera dom som bor där.
Det låter inte mycket när man kör på lågvarv på bakhjulet upp.
Han sa ok efter en het diskution där jag för visso inte kom överens om bakhjulsåkandet men där jag ändå lovade att köra ännu tystare tills han glädje.
Sen gick det en vecka med jäkligt fint väder ooch massa hojåkare ute.
Jag trodde det var lugnt men sen så står han där och hyttar med näven när jag kör 60 på 60 sträcka, börjar koka i mig men dämpar ändå farten lite till.
På vägen hem står där igen när jag kommer på bakhjulet 40 på en 60 sträcka och han hyttar med näven och kan jag inte hålla tillbaka längre. Gav han mordblick och fingret och bara körde.
Dagen efter så står jag vid rödljuset och är full i fan och tänker gasa fullt i rent jävulskap men så började jag fippla med min mp3spelare då jag kör med musik i hjälmen.
det blir grönt och jag rullar iväg lugnt och ser nån skum bil stå gömd bakom massa buskar på toppen av backen.
Tanken på att det var polisen väktes så jag la mig bekvämt på hojen slog i semetsergasen och sträkte fram benen i viloläge över buren.
Vist fan var det polisen som stod där och jag bara börja garva och så vinka jag till dom när jag åkte förbi i 30km/h på 60sträckan fullt medvetn om vem som skickat dit dom.
Då till det roliga, satt en kvinnlig polis bakom ratten och hon luta sig fram över ratten och började skratta jättemycket.
Sen så stannade jag till strax efter jag kört förbi dom i en bussficka och kollade vad dom skulle göra.
Då åker dom förbi mig och ställer sig 150 m framför mig och jag tänker men va fan, så glider sakta förbi igen och vinkar och hon bara skrattar igen så vinkar hon tillbaka och sen åkte dom.
Sen dess var det inge mer kontroll på den vägen vad jag vet den sommaren, och jag såg aldrig mer till surgubben heller
Klockrent
Mohahaha va tyckte han om dig sen..."ja snackar me en idiot"
Allvar?
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |