hannuse
När resan är målet
Ha ha, han borde i alla fall ha bett en kompis plocka bort sadeln medans han åkte till Biltema och köpte sprayburken.Uuääh, nu kollade jag igen och fan vilken vidrig omlackering?
Men trist på en annars trevlig hoj.
Ha ha, han borde i alla fall ha bett en kompis plocka bort sadeln medans han åkte till Biltema och köpte sprayburken.Uuääh, nu kollade jag igen och fan vilken vidrig omlackering?
Skönt att priset är disputerbart, kan ju betyda vad som helst eftersom det inte betyder någotSnön kom tydligen även i år, så var ska jag förvara den här?
Det blev Blocket:
View attachment 478412
Kanske säljare är från England? Dispute=tvista om?? Priset var väl i alla fall vettigt?Skönt att priset är disputerbart, kan ju betyda vad som helst eftersom det inte betyder något
Snön kom tydligen även i år, så var ska jag förvara den här?
Det blev Blocket:
Skönt att priset är disputerbart, kan ju betyda vad som helst eftersom det inte betyder något
Jag tror det är en DR, eller möjligen blivande DRMan kan faktiskt doktorera på ämnet "Enstånkors prisutveckling och samlares inverkan för en fluktuerande prisbild"
...eller också antyder säljaren att priset är av akademisk betydelse.
Man kan faktiskt doktorera på ämnet "Enstånkors prisutveckling och samlares inverkan för en fluktuerande prisbild"
Man kan faktiskt doktorera på ämnet "Enstånkors prisutveckling och samlares inverkan för en fluktuerande prisbild"
Ja, det är fritt fram att ställa frågor. Just denna XT400 är väldigt rimligt prissatt, även om miltalet är lite högt. Dock ingår inte hemtransport och den är inte nybesiktigad, vilket gör den svårsåld.Ja, vi har ju en expert här på forumet som vet allt om samlare och vad dom samlar på
De där e en kul hoj. Saknar min ibland. Låg som en moped och man kan ha full gas i alla lägen.Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Yamaha 250Xt https://www.blocket.se/annons/alvsborg/yamaha_250xt/105225812
Hm vinterprojekt kanske
View attachment 478732
Jag har faktiskt varit sugen på alla tre ( ja det är sjukt ont om objekt ) XL500 har jag lite delar till och den ena ”lär” ju gå att få in i registret igen. Har för mig att det kostar 4-5 tusen att göra en ursprungskontroll eller minns jag fel?Slaktad XL 250 med allt av värde "slängt" för 12.000?
View attachment 479466
View attachment 479467
Eller två oreggade femhundror för 22 papp?
View attachment 479468
Man känner ju bara instinktivt att någon har kämpat i flera år för att få ihop det här bygget, t o m köpt på sig ett 12v-system, men till slut insett att det inte är möjligt att få till det. Vem kan klara av att bygga klart detta och få det genom besiktningen? Inte jag heller...Slaktad XL 250 med allt av värde "slängt" för 12.000?
Vem kan klara av att bygga klart detta och få det genom besiktningen? Inte jag heller...
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|