Gamla enstånkor

notrightrider

The white zone is for loading and unloading only
Gick med
17 Sep 2012
Hoj
Pick a number.
Skönt att priset är disputerbart, kan ju betyda vad som helst eftersom det inte betyder något

Man kan faktiskt doktorera på ämnet "Enstånkors prisutveckling och samlares inverkan för en fluktuerande prisbild"

...eller också antyder säljaren att priset är av akademisk betydelse.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Man kan faktiskt doktorera på ämnet "Enstånkors prisutveckling och samlares inverkan för en fluktuerande prisbild"

...eller också antyder säljaren att priset är av akademisk betydelse.

Jag lumpade med en kille som halvt seriöst funderade på att doktorera på Ford Sidventilsmotorer, vi höll kontakten länge och han forsatte pyssla med sina Fordar.

Sedan tappade vi kontakten, och helt plötsligt ser jag Jörgen Karlsson från det här forumet posta på Instagram att han har monterat in en nyrenoverad sidventilsmotor i torpedbåten som han är mek/maskinist på.

Den hade renoverats av min gamla lumparkompis, för förra gången dom hade renoverat en av sidventilarna på torpedbåten hade min lumparpolares farsa gjort det och gjort ett bra jobb...

Ibland är världen liten, det lustiga är att jag är inte kompis med någon av dom på instagram, så det dök upp som ett random förslag bara....

Tammer

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 May 2016
Hoj
Japanska 80-talare
Ja, vi har ju en expert här på forumet som vet allt om samlare och vad dom samlar på
Ja, det är fritt fram att ställa frågor. Just denna XT400 är väldigt rimligt prissatt, även om miltalet är lite högt. Dock ingår inte hemtransport och den är inte nybesiktigad, vilket gör den svårsåld.

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Sålt alla....
Jag har faktiskt varit sugen på alla tre ( ja det är sjukt ont om objekt ) XL500 har jag lite delar till och den ena ”lär” ju gå att få in i registret igen. Har för mig att det kostar 4-5 tusen att göra en ursprungskontroll eller minns jag fel?

Tammer

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 May 2016
Hoj
Japanska 80-talare
Slaktad XL 250 med allt av värde "slängt" för 12.000?
Man känner ju bara instinktivt att någon har kämpat i flera år för att få ihop det här bygget, t o m köpt på sig ett 12v-system, men till slut insett att det inte är möjligt att få till det. Vem kan klara av att bygga klart detta och få det genom besiktningen? Inte jag heller...

KLassikern "små mindre justeringar kvar att göra" finns också med.

Last edited:
Nyheter
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år

Tiden flyger, som man säger...