Så är det med tyvärr hojpriserna du kräver: Billigt, rostigt skit som förmodligen blivit bortglömt och stått ute i åratal kräver dagars mekinsats. Det är enkel matematik. Konstigt att de öht blir sålda.
Inte om man lever i Tammerverse
Så är det med tyvärr hojpriserna du kräver: Billigt, rostigt skit som förmodligen blivit bortglömt och stått ute i åratal kräver dagars mekinsats. Det är enkel matematik. Konstigt att de öht blir sålda.
Tammerpriser, Tammeravstånd och nu Tammerverse. Det verkar växa fram en hel kult kring mitt sätt att se på hojar och hojåkande. Inte illa.Inte om man lever i Tammerverse
Det är bara SR250 som är så eftertraktade och därför kostar så mycket. Även obesiktigade och okörbara vrak kostar med än andra hojar. Den CB250 som jag kör omkring på nu köpte jag för mindre än vad den här SR250 kostar, och den var besiktningsbefriad, körklar och hade inte gått så långt när jag köpte den.Så är det med tyvärr hojpriserna du kräver: Billigt, rostigt skit som förmodligen blivit bortglömt och stått ute i åratal kräver dagars mekinsats. Det är enkel matematik. Konstigt att de öht blir sålda.
Jag skulle inte se de som någe posetivt då...Tammerpriser, Tammeravstånd och nu Tammerverse. Det verkar växa fram en hel kult kring mitt sätt att se på hojar och hojåkande. Inte illa.
Eftertraktade SR 250 existerar bara mellan dina öron.Det är bara SR250 som är så eftertraktade och därför kostar så mycket. Även obesiktigade och okörbara vrak kostar med än andra hojar. Den CB250 som jag kör omkring på nu köpte jag för mindre än vad den här SR250 kostar, och den var besiktningsbefriad, körklar och hade inte gått så långt när jag köpte den.
Nu är den i alla fall såld. Som jag säger - dessa hojar är mycket eftertraktade och köps upp direkt av samlare. De blir inte kvar länge på Blocket, till skillnad från det mesta annat. Alla vill ju ha en SR250 i garaget.Buss på, Tammer!
Nej, det vill jag verkligen inte!Alla vill ju ha en SR250 i garaget.
Som GuW säger: Nej.Nu är den i alla fall såld. Som jag säger - dessa hojar är mycket eftertraktade och köps upp direkt av samlare. De blir inte kvar länge på Blocket, till skillnad från det mesta annat. Alla vill ju ha en SR250 i garaget.
Äh, ni är bara besvikna att ni inte hann köpa den. Men som sagt - man måste vara snabb för de är väldigt eftertraktade. Det kommer fler chanser, om inte alla redan har köpts upp av samlare.Som GuW säger: Nej.
Ja…..dessa samlare….Äh, ni är bara besvikna att ni inte hann köpa den. Men som sagt - man måste vara snabb för de är väldigt eftertraktade. Det kommer fler chanser, om inte alla redan har köpts upp av samlare.
Äh, ni är bara besvikna att ni inte hann köpa den. Men som sagt - man måste vara snabb för de är väldigt eftertraktade. Det kommer fler chanser, om inte alla redan har köpts upp av samlare.
Hört från en säker källa att den prutades till några tusen lappar å sen maldes ner i småbitar...
Låter som nåt för Vänsterpartiets hojåkarfalang. Om det finns någon sådan?Ja…..d
Ja…..dessa samlare….
Hur ska vi vanliga människor kunna köpa saker för vad de egentligen är värda, när dessa samlare trissar upp priserna?
Skulle man inte kunna sätta ett takpris på Blocket, Tradera mfl, där man inte kan begära mer än ett visst pris för en produkt?
Då kan ju vi alla vanliga människor få vara med och få chansen.
Och så tillsätter man en myndighet som kontrollerar riktigheten i allting, och som även tillhandahåller en statlig tjänst för att lösa frakten.
Lite mer…..jämställt
Kan man skicka en slant till han som gjorde oss den välgärningen?
Kanske starta ett crowdfundingprojekt att mala ner så många som möjligt
Uuääh, nu kollade jag igen och fan vilken vidrig omlackering?Ni vet den där XT500an som sattes ut för 75.000? Den såldes idag, efter en månad(?). Nån som vågar gissa vilket pris den gick för?
Och, nån som tror mätarställningen stämmer?
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|