Spännande, typ det som är lite intressant är ju annars hur långt den gått.
6038 mil sept -22Spännande, typ det som är lite intressant är ju annars hur långt den gått.
Man kan ju bara köra med den. Lär väl hålla för evigtNästan lite för billigt men riktigt bra objekt
Jösses. Undrar när jag kan sälja min 625 för hiskeliga pengar? När alla kamaxlar i KTMs reservdelslager har smält bort?Höstpris
Yamaha XT 600 2KF 1989 säljes i Knivsta | Blocket
23999 kr - Offroad - Knivsta - Priset är prutat och klart. Jag har sänkt priset 11.000kr Ta chansen att äga en unik modell av Yamaha – den legendariska XT ...www.blocket.se
View attachment 503587
Nä usch int många rätt där, usd från en cross å allmänt skabbig ,funderar på hur i helvete ljuddämparn ser ut också för det ser ju ut som en supertrapp inmosad i en annan dämpare .
vet inte vilken köpare han söker för det är int mycket att orda om att letar man nåt att putsa på letar man vidare å annars finns det roligare för fin plast är inte inte lätt att finna
Höstpris
23999 kr - Offroad - Knivsta - Priset är prutat och klart. Jag har sänkt priset 11.000kr Ta chansen att äga en unik modell av Yamaha – den legendariska XT ...www.blocket.se
View attachment 503587
Nä usch int många rätt där, usd från en cross å allmänt skabbig ,funderar på hur i helvete ljuddämparn ser ut också för det ser ju ut som en supertrapp inmosad i en annan dämpare .
vet inte vilken köpare han söker för det är int mycket att orda om att letar man nåt att putsa på letar man vidare å annars finns det roligare för fin plast är inte inte lätt att finna
Smart, han har uppdaterat annonsen- med samma prisBriljerar med sina mattekunskaper!
View attachment 503755
"Priset är prutat och klart. Jag har sänkt priset 11.000kr "
Ja bättre alla gånger är den säkert men en risig xr500 har ändå svårt att hitta nytt hem för 25” det som är svårt att fixa om man vill ha en fin sån är plast -vill man ha en leksak finns roligare för pengenGaffeln är en wp 4054, bland det bästa som fanns tillgängligt då i slutet av 80-talet. Förbannat mycket bättre än skitgaffeln som satt original på xr.
Jag vill nog hävda att gaffeln höjer värdet på hojen eftersom det är en tidsenlig uppdatering.
Troligen fanns den att köpa anpassad till XR hos White brothers.
Det finns flera företag som tillverkar plast, även till denna åldring. Typ 3 lax så har du nya röda fina bitarJa bättre alla gånger är den säkert men en risig xr500 har ändå svårt att hitta nytt hem för 25” det som är svårt att fixa om man vill ha en fin sån är plast -vill man ha en leksak finns roligare för pengen
”Kungen av Yamaha”Höstpris
View attachment 503587
”Kungen av Yamaha”
Någon som hört det uttrycket? Är det något vedertaget?
Har mest hört ”xt:n, brukshojen, pendlarmoppen, skogsmulle, grushojen, trotjänaren” och liknande.
Ja bättre alla gånger är den säkert men en risig xr500 har ändå svårt att hitta nytt hem för 25” det som är svårt att fixa om man vill ha en fin sån är plast -vill man ha en leksak finns roligare för pengen
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |