Gamla enstånkor

Panos

Advrider
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Karlskrona
Hoj
Suzuki DR750S Big, Yamaha TT600E (i delar), GSX400E
Nästan lite för billigt men riktigt bra objekt ;)
 
Last edited:

Elmhult

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2021
Hoj
2020 Kawasaki KLX230

sundström

bara grusleksaker kvar
Gick med
29 Nov 2006
Ort
sunne
Hoj
XR 650R 690r/sm
🙃Nä usch int många rätt där, usd från en cross å allmänt skabbig ,funderar på hur i helvete ljuddämparn ser ut också för det ser ju ut som en supertrapp inmosad i en annan dämpare .
vet inte vilken köpare han söker för det är int mycket att orda om att letar man nåt att putsa på letar man vidare å annars finns det roligare för fin plast är inte inte lätt att finna
 

notrightrider

The truth comes out as the fire burns low.
Gick med
17 Sep 2012
Ort
Halland
Hoj
Pick a number.
🙃Nä usch int många rätt där, usd från en cross å allmänt skabbig ,funderar på hur i helvete ljuddämparn ser ut också för det ser ju ut som en supertrapp inmosad i en annan dämpare .
vet inte vilken köpare han söker för det är int mycket att orda om att letar man nåt att putsa på letar man vidare å annars finns det roligare för fin plast är inte inte lätt att finna


Felvänt Conti Escape fram, rostiga ekrar, rostiga skruvförband - hojen ser ut som den stått surrad på fördäck till en högsjötrålare sedan förra besiktningen.

...för tjufemtusenspänn!!!
 

notrightrider

The truth comes out as the fire burns low.
Gick med
17 Sep 2012
Ort
Halland
Hoj
Pick a number.

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Ort
Där jag tar av mig hatten
Hoj
Har tappat räkningen
🙃Nä usch int många rätt där, usd från en cross å allmänt skabbig ,funderar på hur i helvete ljuddämparn ser ut också för det ser ju ut som en supertrapp inmosad i en annan dämpare .
vet inte vilken köpare han söker för det är int mycket att orda om att letar man nåt att putsa på letar man vidare å annars finns det roligare för fin plast är inte inte lätt att finna

Gaffeln är en wp 4054, bland det bästa som fanns tillgängligt då i slutet av 80-talet. Förbannat mycket bättre än skitgaffeln som satt original på xr.
Jag vill nog hävda att gaffeln höjer värdet på hojen eftersom det är en tidsenlig uppdatering.

Troligen fanns den att köpa anpassad till XR hos White brothers.
 
Last edited:

sundström

bara grusleksaker kvar
Gick med
29 Nov 2006
Ort
sunne
Hoj
XR 650R 690r/sm
Gaffeln är en wp 4054, bland det bästa som fanns tillgängligt då i slutet av 80-talet. Förbannat mycket bättre än skitgaffeln som satt original på xr.
Jag vill nog hävda att gaffeln höjer värdet på hojen eftersom det är en tidsenlig uppdatering.

Troligen fanns den att köpa anpassad till XR hos White brothers.
Ja bättre alla gånger är den säkert men en risig xr500 har ändå svårt att hitta nytt hem för 25” det som är svårt att fixa om man vill ha en fin sån är plast -vill man ha en leksak finns roligare för pengen
 

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Ort
S T H L M
Hoj
Sålt alla....
Ja bättre alla gånger är den säkert men en risig xr500 har ändå svårt att hitta nytt hem för 25” det som är svårt att fixa om man vill ha en fin sån är plast -vill man ha en leksak finns roligare för pengen
Det finns flera företag som tillverkar plast, även till denna åldring. Typ 3 lax så har du nya röda fina bitar
 

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Ort
söderöver
Hoj
utan puts

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Ort
Där jag tar av mig hatten
Hoj
Har tappat räkningen
Ja bättre alla gånger är den säkert men en risig xr500 har ändå svårt att hitta nytt hem för 25” det som är svårt att fixa om man vill ha en fin sån är plast -vill man ha en leksak finns roligare för pengen

Jag sa inget om priset som sådant, jag opponerade bara mot att gaffeln skulle sänka värdet.

Sen tror jag att en tvätt skulle dubbla marknadsvärdet på den där hojen.
 
Nyheter
Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Aki Ajo ny chef för Red Bull KTM Factory Racing MotoGP team

Screenshot KTM förstärke...

Helt ny Yamaha R3

Inför kommande år lanserar ...

KTM kommer med automatlåda

KTM lanserar sin nya halvau...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Screenshot Europeiska in...

Top