Gamla enstånkor

hannuse

När resan är målet
Gick med
4 Apr 2013
Ort
Kainulasjärvi
Hoj
13st Yamaha
Absolut, den modellen är med på min lista över tänkbara objekt. Just den här är i Sundsvall, minst 80 mil t/r. För långt att åka för min del, det borde gå att hitta på närmare håll.
Tänkte att om jag betalar hälften, och transporterar den hem till dig, så kanske du hittar ro i själen.
Mina föräldrar har alltid sagt att man ska hjälpa till om man har möjlighet :tummenupp
 

gundj

Gubbe
Gick med
3 Sep 2019
Ort
-
Hoj
Ducati 900SSie, Multi 1000S DS, 1098S, Suzuki GSX1100EF -84, Honda 900F -81
Tänkte att om jag betalar hälften, och transporterar den hem till dig, så kanske du hittar ro i själen.
Mina föräldrar har alltid sagt att man ska hjälpa till om man har möjlighet :tummenupp
Deal, jag PM:ar min adress. Hinner du till på fredag? :)
 

BrooklynS

Buy quality, cry once
Gick med
26 Mar 2014
Ort
Luleå
Hoj
Bara fräna hojar
Jag vet inte riktigt vad du letar, men du har ju pratat om "stugmoppe".
Så här har du en bra kandidat.
Bra körställning, och den kommer att gå för evigt om du bara byter olja med odefinierade intervaller :tummenupp
Mikroskopisk driftkostnad:

View attachment 471517

Jag köpte en sådan 2016 när döttrarna skulle börja med A1-kortet. Osett i Umeå, tog bussen dit och körde 26 mil hem.

Full gas från Sävar till avfarten Kallax = 0,18 liter/milen. Precis 100 kmh Max om jag hukade på tanken.

Sålde den pga ej användning häromåret.

Så enormt enormt dumt. Man åker riktigt bra på den även som vuxen.
 

Tammer

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 May 2016
Ort
Uppland, Norrtälje
Hoj
Japanska 80-talare

hannuse

När resan är målet
Gick med
4 Apr 2013
Ort
Kainulasjärvi
Hoj
13st Yamaha
Ni norrlänningar har det bra ni, alla fina hojar med rätt prislapp är norr om Sundsvall. Här i Stockholm är det mycket sämre utbud och mycket högre priser.
Ja, någonting ska vi väl ha.
Ni har ju tunnelbana, enklare att skaffa droger och vapen, statusen av storstad, och en massa ställen att fika på som berättigar till ett kafferäserbygge.
 

JPT

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Mar 2011
Ort
Skarlunda
Hoj
Par stycken Ktm:er
Ni norrlänningar har det bra ni, alla fina hojar med rätt prislapp är norr om Sundsvall. Här i Stockholm är det mycket sämre utbud och mycket högre priser.
Vet inte om jag vill hålla me då... Finns gott om fina å billiga hojar i stor Stockholm.. Är väl att du inte hittat dom då...

Hjälpte i påsk en granne me å kolla på en hoj han va sugen på som han köpte... En jävligt fräch -99 Kawasaki zr 7 som gått 3600 mil för 19.000..
 

Tammer

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 May 2016
Ort
Uppland, Norrtälje
Hoj
Japanska 80-talare
Ja, någonting ska vi väl ha.
Ni har ju tunnelbana, enklare att skaffa droger och vapen, statusen av storstad, och en massa ställen att fika på som berättigar till ett kafferäserbygge.
En tur med tunnelbanan eller en annan tripp med droger är en klen ersättning för en hojtur. Status vet jag inte heller, jag bor utanför tullarna, i "ghettot".
 
Nyheter
Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Aki Ajo ny chef för Red Bull KTM Factory Racing MotoGP team

Screenshot KTM förstärke...

Helt ny Yamaha R3

Inför kommande år lanserar ...

KTM kommer med automatlåda

KTM lanserar sin nya halvau...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Screenshot Europeiska in...

Top