notrightrider
The white zone is for loading and unloading only
Jovisst, men när till sist den största öd-kolven är utsliten, så återstår bara att köra skiten till tippen.
Big bore + omfodring!
Jovisst, men när till sist den största öd-kolven är utsliten, så återstår bara att köra skiten till tippen.
SR 250 ska det vara. Det är en väldig skillnad.Inte Virago 250.
View attachment 496481
Jag googlade och hittade en som gick för 7400kr på auktion, för ett par år sedan visserligen, men ändå.
Nej, inte det. Det var priset jag menade. 7000kr för en sån hoj 2018, och 45000kr för en sån hoj idag.Å på den gamla annonsen så gick de att få info vad använingsområdet för hojen är??? Å även va de är för typ av hoj?.?
Nej, inte det. Det var priset jag menade. 7000kr för en sån hoj 2018, och 45000kr för en sån hoj idag.
Nej, inte det. Det var priset jag menade. 7000kr för en sån hoj 2018, och 45000kr för en sån hoj idag.
Se "intressekoll".Låt er inte luras av en annons som var uppe några timmar. Det kan ha varit en försöksballong, det kan ha varit en annons med avsikt att köra marknaden, det kan ha varit någon som ändrade sig och vill behålla sin ögonsten.
Har väl inte gnällt direkt, jag är inte intresserad av den typen av hoj. Men den som tycker att en sådan för 45000kr är ett kap, borde ju ha köpt en 2018 för 7400kr.Så varför köpte du inte ett knippe sådana för 10 år sedan när dom låg som lägst och portionerade ut dem i omgångar efter att ha - om inte renoverat dem, så åtminstone reparerat dem, bytt delar och snyggat till dem?
Så varför gnälla? Tåget har gått, och inget kan få det att backa tillbaka till just din perrong så att du kan stå och fundera lite till om huruvida du vill åka med eller ej.
När man ser var kranen sitter är det svårt att fatta hur man kranar ur de sista litrarna upp till förgasaren typDen tanken är ett mästerverk!
Håller 30 liter, använder bara en bensinkran och gravitationsmatar förgasaren utan bränslepump.
17.000 är typ hälften mot vad den borde kosta.
Måste ju gå hundra mil på en tank! Finns det någon annan hoj som slår det? Gullig. Tunnaste USD gaffel jag nånsin sett, kontra längden
View attachment 496582
Var tvungen att Googla den.
Den här tanken är inte att leka med heller. 30 liter även den.
Dessutom 8000:- för den rackaren verkar vara rejält underprisat.
Även om jag är väldigt skeptisk till att det finns en enda reservdel att få tag på om något går söderöver.
Ha-Begäret på den där...
View attachment 496582
Var tvungen att Googla den.
Den här tanken är inte att leka med heller. 30 liter även den.
Dessutom 8000:- för den rackaren verkar vara rejält underprisat.
Även om jag är väldigt skeptisk till att det finns en enda reservdel att få tag på om något går söderöver.
Ha-Begäret på den där...
Måste ju gå hundra mil på en tank! Finns det någon annan hoj som slår det? Gullig. Tunnaste USD gaffel jag nånsin sett, kontra längden
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|