Det ÄR ju original
Jag fattar inte, han nämner att 23” är bättre ( av ngn anledning ) så den har 23” och 23” är det original. Så vad är mer värt menar du? Eller missförstår jagJag menar just att den är mer värd med 23" men jag syftade också på att egentligen är ingenting original på den nya ramen.
Jag fattar inte, han nämner att 23” är bättre ( av ngn anledning ) så den har 23” och 23” är det original. Så vad är mer värt menar du? Eller missförstår jag
Du har rätt. Bara KTM är antika efter ett par år.Nu tror jag klx-klubben hamnat fel för det är ingen gammal enstånkakom väl typ 2019
Ja gamla enstånkor är väl oavsett märke före 2000 ,räknar iallafall inte 650r:en i garaget dit även om den närmar sig snabbt 🫣Du har rätt. Bara KTM är antika efter ett par år.
Nittiotalet var den bästa tiden för fordon överlag. Innan miljödårarna började förstöra ordentligt.Ja gamla enstånkor är väl oavsett märke före 2000 ,räknar iallafall inte 650r:en i garaget dit även om den närmar sig snabbt 🫣
Håller med till viss del.....bara jag slipper förgasareNittiotalet var den bästa tiden för fordon överlag. Innan miljödårarna började förstöra ordentligt.
Den ser verkligen fin ut!
TackDen ser verkligen fin ut!![]()
Jodå. Det finns en del faktiskt, mestadels praktiska grejer som bagage-rack (antal sorter), avgassystem, fjädrar (Öhlins), även en större tank, samt 'tidy tail' moduler med mindre bakdel för hojen. Styren, speglar, handtag, grepp och peggar är väl generiska grejer som passar till fler hojar, jag har t ex satt ett mx-guldstyre på min (efter att ha böjt originalet på crossbanan)Det visste jag inte att det fanns tillbehör till den.
Priset är helt okay, men det ser ut att ha stått som altanhoj i flera år.
Lär finnas en del att göra.
Vill man ha en riktigt fin kan en för dubbla priset vara ett bättre köp.
Skall man endast köra är det bara att se över gaffel, bakstöt, elsystem och förgaseri.
Paoligaffeln kan kosta att göra iordning, och Öhlin bak är heller inte gratis.
Kopian fanns iaf, min dotter övningskörde på denDen här tror jag har varit ute nyligen
Mig veterligen så togs 125:an inte in i Sverige, men jag kan ha fel.
Kanske oregistrerad med andra ord?
View attachment 498175
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |