Det ÄR ju original
Jag fattar inte, han nämner att 23” är bättre ( av ngn anledning ) så den har 23” och 23” är det original. Så vad är mer värt menar du? Eller missförstår jagJag menar just att den är mer värd med 23" men jag syftade också på att egentligen är ingenting original på den nya ramen.
Jag fattar inte, han nämner att 23” är bättre ( av ngn anledning ) så den har 23” och 23” är det original. Så vad är mer värt menar du? Eller missförstår jag
Du har rätt. Bara KTM är antika efter ett par år.Nu tror jag klx-klubben hamnat fel för det är ingen gammal enstånka kom väl typ 2019
Ja gamla enstånkor är väl oavsett märke före 2000 ,räknar iallafall inte 650r:en i garaget dit även om den närmar sig snabbt 🫣Du har rätt. Bara KTM är antika efter ett par år.
Nittiotalet var den bästa tiden för fordon överlag. Innan miljödårarna började förstöra ordentligt.Ja gamla enstånkor är väl oavsett märke före 2000 ,räknar iallafall inte 650r:en i garaget dit även om den närmar sig snabbt 🫣
Håller med till viss del.....bara jag slipper förgasareNittiotalet var den bästa tiden för fordon överlag. Innan miljödårarna började förstöra ordentligt.
Den ser verkligen fin ut!
Tack Jo den är fin, har bara rullat 2000 mil.Den ser verkligen fin ut!
Jodå. Det finns en del faktiskt, mestadels praktiska grejer som bagage-rack (antal sorter), avgassystem, fjädrar (Öhlins), även en större tank, samt 'tidy tail' moduler med mindre bakdel för hojen. Styren, speglar, handtag, grepp och peggar är väl generiska grejer som passar till fler hojar, jag har t ex satt ett mx-guldstyre på min (efter att ha böjt originalet på crossbanan) , fick dock borra ett par småhål för att passa in kontrollerna.Det visste jag inte att det fanns tillbehör till den.
Priset är helt okay, men det ser ut att ha stått som altanhoj i flera år.
Lär finnas en del att göra.
Vill man ha en riktigt fin kan en för dubbla priset vara ett bättre köp.
Skall man endast köra är det bara att se över gaffel, bakstöt, elsystem och förgaseri.
Paoligaffeln kan kosta att göra iordning, och Öhlin bak är heller inte gratis.
Kopian fanns iaf, min dotter övningskörde på denDen här tror jag har varit ute nyligen
Mig veterligen så togs 125:an inte in i Sverige, men jag kan ha fel.
Kanske oregistrerad med andra ord?
Offroad säljes i hela Sverige | Blocket
Blocket är hela Sveriges marknadsplats inom kategorin offroad säljes i hela sverige med över 470 annonserwww.blocket.se
View attachment 498175
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |
|
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |